ik had het ook met de verlos over en die zei ook dat ik geen operatie nodig heb ze heeft er zelf ook na gekeken en ze zijn idd donker en pijnlijk ze zei ook sneetje erin en dan slink het weer maar na de bevalling even aankijken want meestal slinken ze zei ze.. dus hopelijk gebeurd het ook,... Mijn huisarts is een beetje oud en af en toe vergeet hij dingen maar het is wel een goede man maar hij is nodig aan pensioen hahaha... Maar verder over de 40 weken en langer van 2e kindje ik denk zelf dat ik weer de 40 weken over ga en ik ben op 8 oktober uitgerekend en bij de eerste was dat 8 augus en de 13e geboren ik ben ook op de 13e geboren dus denk dat deze ook de 12e of 13 geboren zou worden... weet niet hoe maar zo voelt het... maar ik ga dinsdag is met de verlos over hebben om te primen of zoiets een vriendin zei dat tegen mij dat dat ook een oplossing is en daar hoef je zover ik gelezen heb op google geen ontsluiting of wat dan ook te hebben dus das mij hoop eigelijk nu nog een beetje.... want zover ik gelezen heb is dat gewoon je baarmoedermond laten verweken zodat er ontsluiting komt en dan kunnen mijn vliezen wel doorgeprik worden... dus daar ga ik dinsdag is over praten met de verlos... ik heb dan een verdovende zalf voor die aambeien en mag hem 3 keer per dag aanbrengen maar echt helpen doet het niet zodra het uitgewerkt is is het weer net zo pijnlijk ik heb nu al 3 keer ingesmeerd en voordat ik ga slapen smeert me vriend het even goed dik in zodat ik lekker in me bedje kan liggen zonder dat ik om zoveel uur er weer last van krijg... want ook al slaap ik niet maar ik rust wel in bed maar met die pijn van die kl*ten aambeien kan ik niet eens liggen heb 3 dagen bijna de heletijd gestaan en me benen doen nu echt pijn en ben blij dat ik nu weer op me billen kan zitten pfff heerlijk gevoel is dat hahaha... @ titara hoe is het nu is er al wat bezig want ben echt nieuwsgierig hahaha... hoop zo dat je snel bevalt en van de elende af bent zodat jij alvast lekker kan gaan genieten van je zoontje..
Hooo dames als ikdat zoo hoor dan mag ik mezelf echt gelukkig prijzen! Ik heb nog noooit aambeien gehad. Moet blijkbaar nogal pijn doen... hopelijk betert het snel voor jullie! Op dit moment lichte weeen maar nog niet echt regelmaat in... Ht trekt wel een beetje door tot mijn onderrug. Verlies met het afvegen ook lichtroze slijm.. Hopelijk gaat het binnen paar uurtjes of seffes echt doorzetten ben ook echt benieuwd!!
@Samantha: heb je een voedingskussen? Die dan in je rug leggen als je op je zij slaapt. Of op de bank slapen: de leuning in je rug, geeft steun en dan staat er niet zoveel druk op die aambeien En als je eigen huisarts er niets aan doet: misschien gewoon 's avonds even HAP bellen? Hier was het van het weekend de normaalste zaak van de wereld voor de 2 artsen die ik gezien heb, om ze door te snijden. Kun je er maar van af zijn! En ja, hier trokken ze dus grotendeels weg na de bevalling. @Titara: tja, bevallen is erger, maar aambeien doen idd wel heel erg veel zeer als ze eenmaal getromboseerd zijn En die pijn is dan op zichzelf nog het ergste niet, maar vooral de plek! Zitten gaat niet, liggen gaat slecht, bewegen is pijnlijk... Als ik dezelfde pijn in m'n buik zou hebben, zou het nog wel te harden zijn, maar de plek is zo ontzettend verrot en doordat daar hoe dan ook druk op staat, ofwel door zitten, ofwel door bewegen, ofwel door liggen, wordt de pijn dan weer erger Maar goed, hier nog max 25 dagen als het goed is, dus we tellen af (5-10 uitgerekend).
Mams en Titara, spannend meiden! Dus sowieso eind van de week jullie beebjes in jullie armen. Super, toch een fijn vooruitzicht.. Nu hopen dat ze zich uit zichzelf gaan melden, dat zou nog het allermooist zijn! Ik wil ooohhooookk
Hier ook slijmverlies en onregelmatige krampen/weeen. Lig in bed en ga proberen een nachtje goed te slapen. Morgen naar de gyn als er niks spannends gebeurt vanacht.
nou meid laat die weeen maar komen... ik heb ee voedingskussen en die ga ik straks ook lekker in me rug leggen zoals je zei.... En idd ik beval liever 10 keer achter elkaar in een week tijd dan dat ik nog maar 1 dag met die aambeien hoef te lopen... Ik kijk het ff 2 dagen aan met die aambeien want ik mag die zalf maar 3 keer op doen en dit word zo al de 6e keer... anders ga ik idd na hap toe...
Hier gisteren gewoon in slaap gevallen... En Wakker geworden met lichte weeen maar absoluut geen regelmaaat... Blijkbaar heeft het strippen geen effect gehad op mij ... Mss dat het nog gaat komen he... Probeer positief te blijven want kan me altijd focussen op mijn inleidingsdag vrijdag
das balen zeg.... maar de dag is nog lang kan nog van alles gebeuren... dus ik blijf hopen voor je vandaag....Of je moet gaan hakken net als barbie hahaha maar dat lijk me niet echt gezond..... IK heb vannacht ook een beetje kunnen slapen EINDELIJK het was wel niet lang maar ben ik slaap gevallen want ik schrok opeens wakker en daarna was de pret weer voorbij... Oooh wat ben ik blij dat ik ffies heb kunnen pitten...
Hey meiden allemaal klaar met zwanger zijn?? Aan de ene kant mag het nog wel even duren en aan de andere kant ben ik het zat. ewoon normaal bewegen zou zo fijn zijn hahaha. Ik ben mijn laatste mijlpaal voorbij dus als alles goed gaat mag ik thuis bevallen. Ik zou zeggen......kom maar meisje!
Uh ikke niet hoor. We hebben al een prinses (en zo voelt ze zich oms ook) van 3 en krijgen nog een prinsesje er bij.
oke dan... Maar leuk 2 meiden ik krijg een 2e boef... heb er al 1 rond lopen van 2 jaar en 1 maand en das echt een boef... sins mama auwa heeft is ook alles bij hem auwa pfff word er gek van maar ja...
Haha ik ken het.. Heb hier ook zon boef rondlopen maar dan van 3,5 jaar... Echt een vinnig kerelke... Heb dan ook als tekst pm,de geboorte aan te kondigen: Tristan kan het kattenkwaad alleen niet meer aan, nu heeft hij een broertje om hem bij te staan hahahahah
hahaha wij hadden eerst op het geboorte kaartje van jaylano was al een donder maar nu hebben we een tweede wonder.. maar die hebben we veranderd want vond het een beetje zielig voor onze boef... waarom weet ik niet hahah.. maar nu hebben we jaylano is reuze blij want hij heeft er een broetje bij (en dan nog een verhaal maar weet zo ff niet uit me hoofd) erg he...
maaruh baal er wel dat je hier nu op zit had eerder gehoop dat je in het ziekenhuis lag... niet dat ik je hier niet wil hebben maar wil dat je gaat bevallen.. Wel balen dat het nog niet doorzet meid..
Haha dank je samantha, wou ook dat ik er al lag... De weeen zijn nog steeds, maar weer zonder regelmaat ... Bah! Op het geboortekaartje hebben wij staan: nooit in mijn stoutste dromen. Had ik verwacht mijn broertje te mogen verwelkomen en dan de tekst voor de smsjes die wij gaan rondsturen is dan van tristan zijn kattenkwaad hihi Hoe gaat het nu met jou samantha? Nog weeen gehad?? X