hahaha... smsen doen wij niet wij bellen alleen onze ouders als ik bevallen ben ( maar niet midden in de nacht hoor) en dan de rest krijg het geboorte kaartje van zelf wel in de bus... of lezen het wel via facebook... anders staan ze gelijk op de stoep wil de eerste 3 dagen rust op mijn ouders en schoonouders na dan die zijn vanaf de geboorte welkom.. ja ik heb wel nog wat weeen gehad maar 1 in de 3 a4 uur dus das echt te lang gewoon... wel heb ik heel erg steken in me liezen weer gehad en in me vagina zo diewaren echt pijnlijk... maar ga dinsdag vragen of ze me willen primen of zoiets hoe dat oko heet... want dat spul voor die aambeien mag ik maar 3 keer per dag en is gewoon meer als dubbelen dat ik gebruik anders trek ik het gewoonniet zo pijnlijk... maar vindt echt jammer dat jou weeen niet regelmatig nog komen blijf voor je duimen...
Wat is primen ?? Sorry heb er nog nooit van gehoord Hopelijk geraak je snel van die aambeien af, lijkt me echt geen pretje
primen is iets als de baarmoedermond laten verweken of zoiets... Want dan kan er ontsluiting ontstaan en dan kunnen ze me eindelijk inleiden...
Oooh ik wil ook niet meer!! Laat de kleine man maar komen, ben dr helemaal klaar mee met t logge lijf, pijn onderin de rug en t gevoel alsof ik een olifant ben. Lekker weer normale kleding aan en fatsoenlijk kunnen bewegen! Zo das eruit Succes meiden!
Wil wel met je ruilen hahaha... maar dan moet je ff terug lezen dan kan je zien wat ik allemaal heb.. doe een moord om gewoon rug pijn te hebben alleen hahaha... en dat mag de hele dag duren van mij apart hahaha..
Samantha, ik zeg echt: vanavond HAP en die aambeien open laten snijden! Stel nou dat je doorloopt tot de 42 weken joh...! Het scheelt echt enorm, (OK, hier deze keer elke keer maar voor een paar uur, omdat ie gewoon weer tromboseert zodra het sneetje weer dicht trekt, maar in principe tromboseren ze dan niet 1-2-3 meer...). @TiTaRa: het blijft dus wat aanzeuren? Niks meer gehoord van Mams: zou die dan nu wel liggen te bevallen?
sorry dat ik zomaar inbreek maar las dat samantha1985 zo erg last van aanbeien had.. tijdens mijn bevalling zijn mijn aanbeien opengeklapt dus leek net een klaproos als je er naar keek en zo vreselijk veel pijn mijn man heeft toen op advies van vk curanol besteld en dan de combinatie tabletten en zalf!!! combi kost 20 euro en helpt echt dus als het kan bestel het en begin ermee voordat je kleintje komt en nadat je kleintje er is door gaan Bestelling geannuleerd - Curanol webwinkel hier is een link van de webshop van curanol zelf het is een tip wat je er mee doet moet je zelf weten maar SUCCES het is idd erg pijnlijk
Hier helpt de curanol voor geen meter meer.... (ook de combi tabletten en zalf hier). Zodra het koppie ingedaald ligt, ligt dat gewoon enorm in de weg en blokkeert alles. Dat in combi met de druk op de bekkenbodem, maakt dat niks meer helpt Bij getromboseerde aambeien is er echt geen enkele andere oplossing meer dan open snijden en de pijn verzachten
Op de website van curanol kun je trouwens verkooppunten vinden: er zijn steeds meer winkels waar het verkrijgbaar is. Is sneller en goedkoper dan via de website
Ik ben net ook gestript, deed niet zo'n pijn als tijdens het strippen bij de zwangerschap van mn zoontje. Maargoed. Het is allemaal al een keer opgerekt, toen had ik 1 cm. Net was er 2 cm, en half verwerkt. Hopelijk helpt u. Sowieso vrijdag weer een ctg, dinsdag ctg en controle en dan een plan maken hoe verder, denk inleiden. Al hoop ik toch echt dat t eerder komt haha.
curanol help niet die had ik zaterdag en zondag geprobeert maar dat brand enorm bij mij en doet alleen maar meer pijn als ik het erop smeer... dus das geen optie verlos zei het ook al maar... kijk vanaaf nog ff aan zoniet ga ik morgen avond lekker na hap toe en dan mogen ze kiezen dat ding open snijden of me buik open snijden...
nou dames... ik denk dat jullie bezig zijn ik ga toch als het niet zo is voor de zekerheid jullie heel veel suc6 wensen met de bevalling.... toy toy toy zet hem op...
Haaaai ja ik ben er nog hoor!! Kom even een update geven hoe het nu met me gaat... Er begint meer en meer regelmaat in,de ween te komen dus volgens mij lig ik deze nacht hopelijk al te bevallen... De weeen worden ook pijnlijker en pijnlijker joehoe!! Xxx
hier ook zo een last. Ik weet, ik ben nog maar bijna 37weken maar baby weegt nu al 3.500kg en is al 52cm. Heb constant harde buiken en voorweeën, bandenpijn, steken, .... vanalles en nog wat. Ik slaap ook zeer slecht waardoor ik in de dag bijna niets meer kan doen en slapen lukt ook al niet want babytje zit helemaal niet stil. Echt harde stampen en draaiingen. pffff als ik mocht kiezen... sorry voor het gezaag, maar het moest er even uit kleine broer kom maar snel, je bent zeer welkom... ik ben er klaar voor!!!
Zet 'm op TiTaRa! En aangezien Mams voor het laatst gisteravond op ZP is geweest, denk ik dat het ook niet lang meer zal duren voor we een geboorteberichtje van haar zullen zien
oooh is mams al bevallen beter..... @ titara nou meid er zit schrot in de zaak dus heerlijk om te horen... En idd hopen dat je straks lekker na het ziekenhuis mag en dat we weeen lekker om de 5 min komen een uur lang... Ik ga morgen toch die spul halen voor de aambeien met de pillen erbij kijken of het help... zoniet ga ik morgen avond gelijk na de hap toe na het eten... nooit iets doen op een lege maag... Oja titara als ik je zo niet meer spreek zet hem op meid....
Good luck TiTaRa!!!! Mams gooi de bevallingshormonen die weeen opwekken ook even deze kant op. Wij willen ook