dames het gaat hier niet echt lekker met mij... Ik heb ongeveer al 1,5 uur last van hele erge steken en trekken in me vagina en dan bedoel ik ook echt letterlijk in me vagina... Ze doen zo pijn dat ik ergewoon van weg tranen in me ogen krijg... Ik kijk dit nog even aan en als niet gezak is of wegtrek bel ik de verlos... want die trekken en steken komen en gaan net als weeen en blijven ook aanhouden... maar het zit echt in me vagina dus baal echt eenorm nu van de pijn... Ik ben het echt spug en spug zat nu....maar wil jullie wel ff op de hoogte houden en ik kan ook me verhaal kwijt en das ook een opluchting pfff.. het is er uit nu weer me tranen wegvegen... snik snik
verlos net gebeld... Kunnen nu ff niets doen moet het ff nog aankijken of het wegzak ja of nee en zoniet moet ik terug bellen... en ze gaat vragen aan het ziekenhuis of ik ibibrufen voor 1 keer mag innemen omdat ik allergies ben voor paracetmol...
volgens de verlos is het indalingsweeen maar hij is al voledig ingedaald maar oke ze is geweest en alles was goed op me bloeddruk na... Ik heb er nog steeds last van maar het is wel wat minder geworden ik moet ze zodrek weer bellen over hoe en wat.... want word een nachtje in het ziekenhuis opgenomen....
Succes dames Hier ook nog geen baby Vanmiddag naar het zhuis voor een groeiecho en gesprek met de gyn ben benieuwd! Mams gefeliciteerd!
verlos net gebeld zei gaat de gyn bellen en word binnnen een uur terug gebeld wanneer ik daar na toe mag en zei gaan dan bepalen wat er met mij gebeurd gaat worden...
dank je wel meiden hoop zo dat er nu iets gedaan gaat worden want zit er nu echt doorheen... Heb net me vriend gebeld op ze werk en ff de vorderingen verteld... 1 ding scheeld hij is al in het ziekenhuis haha hij werk daar namelijk...
Succes Samantha. Hier na gisteren het strippen slijmprop verloren. Nouja in delen, en het is best veel?? Ook rozig slijm. Maar verder rustig, op wat harde buiken en krampjes na. Het lijken wel darmkrampen,, dus waarschijnlijk weer vals alarm.
nou hopen dat het bij jou ook snel gaat... ben ok benieuwd hoe het met titara is want van die hebben we nog niets gehoord... hoop dat ze nu ook in het ziekenhuis lig..... en nu wij nog,,,, hahaha
Jaa ik denk dat ze aan het bevallen is of al bevallen is inderdaad. Anders hadden we vast al iets gehoord... Spannend allemaal hoor
ze is vandaag nog wel hierop geweest om 5:45 uur maar das al paar uur gelee dus... hoop voor der dat ze al bevallen is idd... anders hoop ik dat ze nu in het ziekenhuis lig...
ff nieuwtje van mij vanmiddag om 10 over 2 mag ik na de gyn toe... dus hopelijk heef thij goed nieuws het is wel ff reizen maar anders kon ik morgen pas terecht...
Succes dan straks! Hier prut Vannacht weer een ritje HAP gedaan om enorme aambeienpijn, weer een stolsel eruit gesneden, maar de boel tromboseert alweer Blegh, niks aan, die laatste loodjes... Benieuwd hoe het met TiTaRa is... En Mams nog gefeliciteerd natuurlijk!
ben weer terug... en weet je wat de de verlos heeft al die tijd gewoon gelogen ze zitten al vanaf week 35 te zeggen dat die ingedaald is niet dus... bij de groei echo zeiden ze dat die 7 pond zou worden niet dus hij word 6 pond geschat nu en onze man is helemaal nog niet ingedaald... Ik baal enorm en ze kunnen weer niets doen...