Donderdag wordt mijn implanon verwijderd, omdat ik er toch niet tevreden over ben. Wie heeft er ervaring met het verwijderen van een implanon?
Uhm, ik... En dat was geen prettige ervaring! Diep vastgegroeid, verschillende artsen, snijden, hechten en een lelijk litteken.... maar meestal gaat het wel goed
Dank je Sjak nou ga ik vast met veel plezier heen Wat balen joh, ik hoop dat het hier zo gepiept is. Nu nog gaan bedenken wat we dan gaan doen, een knip wil mijn man niet laten doen dat durft hij niet en ik ga niet.
Mag ik vragen waarom die niet bevalt? Mijn huisarts raad hem erg aan maar ik ken niemand die hem heeft.
Bij mij beviel de implanon ook niet! Was meer wel dan niet ongesteld, uiteindelijk na 8 maanden besloten om hem er uit te laten halen. Was zo klaar! Klein prikje van de verdoving, klein sneetje en hij trok hem er zo uit, pleistertje er over en klaar was het al Niet te druk over maken hoor!
trostemama12: ik kan niet zo goed tegen hormonen dat wist ik, maar ik wordt er depri van en mijn libido is 0,0 dus wat ac betreft past het prima, we weten zeker dat er geen zesde komt met de implanon Verder vind ik het een prima ding, want mijn ongi heb ik niet meer gehad en heb geen migraine meer en ik weet dat dat beide terug gaat komen, maar zo werkt het niet en gaat mijn relatie er aan onder door vanwege mijn depri gevoel.
Oooh, bij mij werd er niet eens gesneden, jaa mini-incisie.. en ik had em eigenlijk nog te lang erin laten zitten.. & idd ik werd er ook niet vrolijker van dat ding(meer uber-down&sad), maar beter dan de pil die ik toch steeds vergat.. en ik vond niet ongesteld zijn echt superideaal.. (nu is de implanon al zo'n 3/4 jaar weg, wil er ook niet meer, althans denk ik) maar zie; de verwijdering; niet bij iedereen een horrorverhaal
Ts, misschien is de mirena spiraal iets voor jou. Daar komen veel minder hormonen bij vrij. Ik heb nog nooit een implanon gehad, wel een mirena. Plaatsen en verwijderen was niet pijnlijk ofzo, alleen een beetje bloederig.
Voor mij zelfde ervaring als Pepper, maar heb m eerder laten verwijderen. Nonstop bloedverlies. Verwijderen was fluitje van een cent.
Ik heb hem ook na 8 maanden laten verwijderen omdat ik meer wel dan niet ongesteld was. De prik is vervelend maar het verwijderen was in mijn geval een fluitje van een cent. Ze proberen de incisie zo klein mogelijk te maken zodat je litteken ook maar heel minimaal is.
Toevallig heb ik net de huisarts gebeld om een afspraak te maken om hem te laten verwijderen. Helaas doen ze dat niet zelf en moet ik naar het ziekenhuis. Heeft iemand ervaring met kosten?? Ik ben erg benieuwd wat ik zelf aan het betalen kom. Omdat mijn man zich heeft laten steriliseren ben ik dan eindelijk van de hormonen verlost
Hij is gisteren verwijderd en het is me meegevallen. Ze hebben het wel flink moeten verdoven, omdat ik het bleef voelen. Ook is de incisie wat groter geworden omdat hij er niet uit wilde. Dus een hechtinkje rijker ipv ene zwaluwstaartje en een flinke blauwe bloeduitstoring, maar heb er eigenlijk geen pijn aan. Moet het alleen niet stoten of ene kind er tegen aan komen dan voel ik er niets van. Maar wel 1 ding, ook zou het niet aan de implanon gelegen hebben er gaat er geen 1 meer in, want vind het verwijderen toch ook wat hoor.
Fijn dat je er vanaf bent Ik had dezelfde klachten als jij. Ben weer aan de pil gegaan, en kreeg steeds in de stopweek migraine, met non stop overgeven Ik denk dat een spiraaltje de enige optie is. Wij gaan gewoon maar weer een kindje proberen te krijgen, maar we hebben er dan ook nog maar een Ik zou hem niemand aanraden dat rotding, ik moest hem bij de chirurg laten verwijderen nadat ze hem met een echoapparaat hebben opgespoord, erg pijnlijk. Bij het zetten heeft de huisarts me niet verdoofd dus dat was hels :x