Hallo allemaal, Onze kleine sliep altijd op zijn rug. Nu de laatste tijd vinden we hem 'sochtend op zijn buik en als ik hem in bed leg voor zijn slaapjes, rolt hij ook op zijn buik. Hij kan zelf nog niet terug rollen, met uitzondering van 1 x perongeluk. Laat ik hem gewoon op zijn buik slapen nou, of zal ik hem toch terug rollen? Hij lekt overigens ook altijd door op zijn buik, zou een grotere maat luiers beter werken dan?
Lekker op zn buikje laten liggen, hij draait zn hoofdje zelf om. Jayden lag met 3 maanden op zn buik en mn man heeft als baby niet anders geslapen. Apart dat hij doorlekt als hij op zn buik slaapt, zit zn piemeltje dan misschien niet naar boven toe? Hier iig nooit doorgelekt omdat hij op zn buik lag, wel had ik voor de nacht een grotere maat luier zodat hij langer droge billen hield.
We letten altijd goed op hoe zijn piemeltje in de luier zit, dus dat is het niet. Ik snap het ook niet helemaal, denk dat een grotere maat de oplossing is Ik laat hem maar lekker liggen dan, wilde hem net gaan omdraaien, maar hij draait toch terug, dus een beetje zinloos denk ik haha
Haha ik ken het hoor, hier wilde ik Jayden ook altijd terug draaien omdat ik het eng vond omdat hij zo lag maar hij rolde inderdaad vanzelf weer terug, hij vindt het nu heerlijk om op zn zijtje of buik te slapen. Grotere maat is dan inderdaad een oplossing Succes!
Toen m'n kids zelf op hun buik gingen liggen, liet ik ze zo liggen. Hun nek was met gemak sterk genoeg om hun hoofdje op te tillen. En wat je zegt: ze rollen toch weer terug, dus het is een beetje zinloos om ze terug op de rug te leggen. Doorlekken met luiers heb ik wel wat ervaring mee. Weinig aan te doen, behalve idd een maatje groter proberen.
Mn zoontje deed het ook altijd... doodeng vond ik het, maar als ze kunnen rollen zijn ze ook sterk genoeg om hun hoofdje weg te draaien! Voor mn gemoedsrust heb ik wel en aerosleepmatrasje aangeschaft. Ook hij lekte altijd door aan de voorkant. Een maat groter hielp inderdaad!
Ik zou hem lekker laten liggen. Zo slaapt hij waarschijnlijk gewoon het beste. Hier een buikslaper vanaf 1,5 week oud. Over het doorlekken:n dat probleem hebben wij ook nog steeds heel vaak. Soms gaat het weer een tijd goed, maar soms weer hele periodes niet. Gekregen tips: -grotere maat luier -inlegger (of kotex maandverband) -luier achterste voren -andere merken -voorkant 1,5 cm naar binnen slaan en dan dicht doen -luierbroekjes
Luier achterstevoren? Ach gut, krijgt ie' een string aan Ik laat hem overigens gewoon liggen nou hoor, gisteren draaide hij zelf terug in de box en net op de mat op de grond ook weer. Hij kan het dus gewoon best! En even 'off topic', ik leg hem net in bed, hij krijgt nog een knuffel en een zoen en hij draait zich in een balletje op zijn zij, duim in mond, en vertrokken. Aaaaaaaawwww zo schattig! had hem bijna weer opgepakt om te knuffelen hahaha
Ik weet niet wat voor luiers jij hebt... hihi! Ooh ja, lekker is dat he als ze zo heerlijk in elkaar kruipen..!