hebben jullie dat ook wel eens dat je zomaar meel*lt over iets waar je geen verstand van hebt? mijn vriend bijv. speelt al jaren honkbal en weet er alles van. zijn moeder ook. tjah om alles te kunnen begrijpen moet je er ook jaren ervaring mee hebben en dat is bij mij niet het geval. dus soms gebeurd het wel eens dat ik meepraat terwijl ik niet eens weet waar het over gaat al die termen en huppeldepup..snap er helemaal niks van soms.
Ik krijg weleens voetbaltermen om mijn oren geslingerd van mijn man of anderen, of namen van voetballers, en ik zou dan werkelijk niet weten waar het over gaat of om wie het gaat. Gewoon omdat ik me er niet in verdiep, heb een hekel aan voetbal.
Haha dat heb ik met voetbal! heb er de ballen verstand van weet alleen dat het een doelpunt is als de bal in het doel van de tegenstander belandt (of eigen doel) en dat nederland in het oranje speelt maar verder... Maar met het WK kijk ik altijd fanatiek als NL speelt tot ergernis van mijn familie want ik geef altijd mijn opinie en zit er altijd naast haha
hahahahaha pff soms gaan we naar de wedstrijden van mijn vriend kijken. ik weet niet eens wanneer zo een wedstrijd is afgelopen want er zit geen tijd aan verbonden het zou oneindig lang kunnen duren. maar balletjes zus of slag zou bepaald dan wie er wint. ik weet ook bijna nooit wanneer ik moet klappen en juichen. dus als ik iedereen op zie staan en zie klappen doe ik ook maar mee met de gedachten van..waarom klappen we? wat is er gebeurd hij rende toch alleen maar? en dan iemand naastje die zegt: zoo dats een goeie he!!! jaaaa prima echt niet verwacht ontzettend goed.(WAT WAS ER GOED???)
haha herkenbaar. Ik heb ook een hekel an voetbal maar met het wk kijk ik graag en vertel ik ook erg graag hoe ik erover denk. en ik zal vast wel niet altijd gelijk hebben haha
om in de sport te blijven. Dat heb ik met badminton... Nu hoor ik jullie al denken.... Dat is toch niet zo moeilijk... Shuttle over het net en tussen de lijnen op de grond is een punt... JA dat dacht ik ook.... Vriendlief en schoonvader zijn trainer, dus aan die uitspraak waag ik me niet meer. Dat heb ik geweten. Nu hou ik me wijs overal buiten en klap gewoon mee.
ik heb dat met mijn man zijn werk, die gasten gebruiken daar ook termen waar ik geen kaas van heb gegeten. Hij legt het me vaak wel uit, maar als hij het er weer over heb, dan klapperen me oren weer.
Ik heb dat met voetbal, ik weet er niets vanaf, maar hallo ik zie heus wel of iemand er wel of niet wat van bakt hoor Mijn vriend heeft dat met mijn paard en paardrijden, die leerde via mij de paarden kennen, en ok hij had er geen interesse in maar als iemand dan over paarden begon wou die toch wel even laten weten dat die er echt wel wat vanaf wist. Het leuke is dat hij dan naar buiten komt, met mijn paard, het gedeelte wat om de mond heen gaat om de oren heen en dat gedeelte in haar mond geduwd.....geloof me ook paarden kunnen dan heel zielig kijken. En een heleboel komische oplossingen en opmerkingen die nergens op slaan maar toch zeker wel de moeite waard zijn om aan te horen
hahahaha wat grappig allemaal! heb dat zelf zo vaak! met name tijdens mn werk....! maar vaak hebben anderen het wel door als ik het niet snap! want dan zeg ik natuurlijk net weer de verkeerde dingen
jaaaa, met mijn mannetje zijn werk heb ik dat! dan heeft ie het over een collega, en dan noemt ie diegene bij zn voornaam en dan zit ik ooooow jan jansen! (voorbeeld naam he ) terwijl ik die hele vent dan helemaal niet ken hahaha maarja dan doe ik net alsof ik vet weet over wie hij het heeft terwijl ik die naam 1 keer heb horen vallen en zo nog heeel veel dingentjes!
In dit soort gevallen is er voor mij maar 1 oplossing: Knikken en lief lachen. Zo herkenbaar en zo irritant. Wat wel grappig is is als we dan eens ergens zijn en het gespraak gaat over iets waar ik ook de ballen van snap en ik dus maar knik en lief lach, schiet mijn man in de lach. (omdat hij het doorheeft )