dubbelglas ? wij niet en jou buren ook niet !! zoals de woningbouw tegen ons zij hebben ze dat in hele straat niet
Erg schattig kamertje! Mooi al dat roze! Ik heb licht en donkerblauwe muren gestreept, maar gewoon geschilderd en geen behang, maar dit is erg lief! Zou misschien wel die mobile weghalen boven baby's hoofd, sommige kindjes doen geen oog dicht met zo'n ding! (die van iig niet)
jaa doos bij ons zit wel dubbelglas :O weet ook niet waarom ma vorige bewoners wouden dat ofzoiets! @Yend: Hihi dankje! ja ach ik laat m voorlopig ff hangen en als ze er is en ze vindt t niet fijn halen we m weg !
Ha als ik zoiets moois zie krijg ik accut de kriebels om ook te zorgen dat het klaar is.....echt super leuk!
Schattig kamertje hoor! Echt lief dat roze! Ik heb drie jongens en roze vind ik ook leuk, maar heb het dus nooit kunnen gebruiken. En nu maar hopen dat het kindje straks niet stiekem z'n piemeltje ergens heeft verstopt. hihihi
hahaha laten we hopen van niet en mocht het wel zo zijn dan zit er snel ander behang op de muur hihi! Waarom ga je nog niet beginnen dan essie1973 je bent ookal 22 weekies zwanger! ;D toen kon ik ook al echt neit meer wachten mja verhuizing kwam er tussen!
nou meid,als je het over een mooi en schattig kamertje hebt,dan is dit een mooi en schattig kamertje. daar mogen jullie echt trots op zijn. wat een lief wiegje zeg,zo klein allemaal he,zelf vindt ik het toch maar een wonder dat er bij ons over een paar weken ook een wiegje staat,met een mini mensje erin.. we zijn nu nog druk met de kamer bezig,maar het schiet al op hoor.. groetjes petra
hey meis straks nog mooi aankleden met de pooh schilderijtjes moet je ze wel alleen even komen halen of ben je vanmiddag thuis kom ik even met julian langs? je moest om 2 uur bij de vk zijn he? hoor het wel als je terug bent
Haha inderdaad, het enige is, ik keek vanochtend op de kaart van de verloskundige he en toen zag ik dat ik pas volgende week na de verloskundige moet haha hoe slim kun je zijn. maar ik moet om 2 uur half 3 de bus nemen na hasseler es ;S en dan spullen nog inpakken wat daar staat en eten maken voor me vent haha. dus moeten ff andere dag deze week.. morgen zit ik tot 4 uur op school! Donderdag gaan we dan samen ff na donna, misschien daarna dan nog wat gezelligs doen? ;D! en anders vrijdags ;D en dit weekend ben ik tot zondag avond in Limburg haha me fiets ophalen en verjaardag van me paps vieren! DRUK DRUK DRUK ben ik niet gewend hahaha!