Hoi allemaal, 7 december ben ik voor het laatst ongesteld geweest. Het was overigens een lichte menstruatie. 1 week later mijn koperspiraal eruit laten halen. Echter op 25 december (9 dagen na verwijderen spiraal) begon ik weer te menstrueren, dit keer geen lichte menstruatie. Ik had dus een korte cyclus van 18 dgn. Normaal heb ik altijd een cyclus van 28/30 dagen. Nu zit ik inmiddels op dag 31 en ben nog niet ongesteld. Mijn vraag is kan je onregelmatig ongesteld worden na het verwijderen van een KOPERspiraal. Dit is dus een spiraal zonder hormomen etc. Verder durf ik niet echt een test te doen bang voor een teleurstelling. Ons zoontje hebben we namelijk via IUI gekregen na 3 jaar mmm. Spontane zwangerschap zou dus extra bijzonder zijn en lijkt me ook sterk. Nou bedankt alvast. gr vruchtje
ik heb ook een koperspriaal gehad maar moet normaal niet uitmaken voor je cyclus, je kan met uithalen of plaasten wel iets bloedverlies hebben maar zit niet je cyclus in de weg dus denk dat ie even een keer anders is....en niet zozeer dat je door weghalen er onregelmatig door bent geworden zou of test doen of gewoon afw8, bel anders je ha
Je menstruatiecyclus kan om 1000 redenen in de war zijn, wel vreemd inderdaad dat het net nu is nu je je spiraal hebt laten verwijderen. Wat ik je zou aanraden is een zwangerschapstest en als die negatief is naar de HA. Succes!
Het koperspiraaltje heeft geen invloed op je cyclus. Hij werkt door innesteling te voorkomen, een eisprong heb je als normaal. Wie weet ben je echt zwanger of is er een andere reden dat je cyclus van de leg is.
in november 2010 is mijn koper spiraal verwijderd en toen had ik opeens een cyclus van 47 dagen . geloof dat ik wel 3 testen heb gedaan die tijd..maar helemaal niets zat helemaal in de stress.. net voordat ik bij de dokter terug moest komen, werd ik ongi. Vorige maand was het gewoon weer 26 dagen. Dus kan best dat het allemaal van binnen weer even op orde moeten komen..geen stress!