Ik had 63 laatst x kreeg ik ook pilletjes om het op te wekken. Ben mega beroerd geweest maar het was er wel Nu ben ik 4 dagen overtijd had vandaag nega getest. Doen het volgende week nog een xtje en mocht het niet zo zijn moet ik 1aug naar de HA. Dan gaan ze me door verwijzen naar iets waar ze kijken waarom het telkens niet komt. Maar hoop dat dat niet nodig is heb liever dat het nu uit zich zelf gaat komen. Gr.Simone
heb net provera gehad en dan kijken of het werkt. als de volgende cyclus weer zo lang duurt mag ik naar de gyno. gelukkig,
Ik zit vandaag ook al op dag 60....Voel nog niet aan mijn lijf dat het gaat komen. Ik voel uberhaupt geen veranderingen sinds ik ben gestopt met de pil, afgezien van wat pukkeltjes...( Denk dat ik toch wil wachten tot mijn lichaam zelf weer ongi wordt dus zonder hulpmiddelen. (zeg ik nu, maar ik weet niet hoe ik daar over een paar weken over denk) Het stelt me wel gerust om te weten dat er meer meiden zijn bij wie de cyclus "moeilijk" op gang komt.
hoi lizzz bij mij heeft het 45 dagen geduurd en normaal voel ik het echt wel aankomen. maar een keer sávonds kreeg ik iest roze afscheiding en de dag erna was ik ongi. ik was gewoon verrast omdat ik het nog niet verwachten. dus zo zie je maar je kan het opeens worden liefs esther
dag 72?? Ik zit op dag63 en ik ben 2 dagen langer overtijd, volgens mij kloppen de berekeningen niet dan... Normaal 28 dagen tot vandaag is 63, bij is jou cyclus dan maar 10 dagen geweest??? _________________ Ik heb mijn cyclus zo lang mogelijk gezet, daarom ben ik minderlang overtijd, maar heb ik een langere cyclus. Maar dit is mijn eerste ronde
Hoi Esther, Oh ja.? Misschien gebeurd dat bij mij dan ook wel... Ik hoop wel dat dat dan niet op mijn werk gebeurd als ik mijn witte linnen broek draag x
hihi... erg he!! En het is nu ook echt weer voor lichte broeken en rokken!! Wel vervelend dat je niet meer kan vertrouwen op je lichaam/gevoel.
hehe ik ben eindelijk ongi, en dat nog net zonder provera, ik had ze net in huis gehaald!] Ga ik naar de wc ben ik ineens ongesteld, echt onverwachts, ik voelde het niet eens. gelukkig ben echt superblij.
Jeeeh, lekker zeg, Jaqueline!! Ooit gedacht dat je zo blij zou zijn dat je ongestelt bent geworden?? Zou zelf ook een gat in de lucht springen...