Ik wil echt even mijn verhaal kwijt - bevalling

Discussie in 'De bevalling' gestart door unbelievablee, 26 okt 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. unbelievablee

unbelievablee Actief lid

5 mei 2014
    472
    0
    16
    horeca
    Noord Brabant
    dankrj meiden!

aaah hippo! phoe wat erg allemaal zeg! Hoe snel ze dan ineens kunnen vliegen al die artsen, geweldig dat al die aparatuur er is he.. wat fijn dat jullie nu thuis kunnen "genieten"! heb jij Hulp bij het verwerken vab alles? Doe het rustig aan! Heel veel sterkte!
    Ja Noud had op de NICU ook zo'n map! super lief wat ze er in schreven... en de eerste kabeltjes die eraf gingen enzo zitten daar in. Ook allemaal foto's enzo hebben ze erin geplakt. jaa en ook voor later is het fijn denk ik!

een trucje van moeder natuur... dat zal het zijn ja!
    na mijn 1e ruggenprik kreeg ik zo'n koorts... Ze konden mij dat moment niet vertellen of her Door de ruggenprik kwam of Door de bevalling.. over 4 en een halve week krijgen we een gesprek bij de gynaecoloog om even samen te vatten wat er nu allemaal us gebeurd en waarom...
    Heeft jou gyn je Door laten lopen? oh wat erg zeg! die van mij stuurde me.meteen naar het zh! maar ga jij maar eerst eens eveb van je zwangerschap genieten! hihi

2. Hippo89

Hippo89 VIP lid

11 dec 2012
    7.373
    343
    83
    Vrouw

Nee hier geen hulp gehad voor de verwerking, wel een maatschappelijk werker waar we elke 4 dagen een gesprek mee hadden maar met vier kinderen en heen en weer vliegen en oppas regelen voor de andere kinderen soms 4 op een dag nodig omdat de 1 niet kon brengen maar wel halen etc etc en de gesprekken elke keer met de artsen, dus vond ik zelf heel lastig om dan ernaast ook nog steeds te praten met een maatschappelijk medewerkster

Hier inderdaad ook de eerste plakkertjes in het boekje, na de beademing ging hij aan de c-pap en die mocht ik eigenlijk ook mee nemen maar eenmaal van de ic op de high care had een verpleegkundige het weggegooid die had het niet mee gekregen dat ik het mee mocht nemen helaas maarja kan gebeuren.

Ik heb trouwens de eerste drie dagen na de bevalling ook koorts gehad (38.6) maar gek genoeg voelde ik mezelf wel goed, misschien ook omdat ik me alleen maar zorgen maakte om onze zoon.

Heb je al enig indicatie gekregen hoelang hun nog verwachten dat jullie in het ziekenhuis moeten blijven ?

3. Alva

Alva Niet meer actief

Ja maar wel gecontroleerd doorlopen. Elke dag voor controle. Vliezen mogen 72u gebroken zijn voordat ze gaan inleiden. Bevalling begon 3u voor de inleiding spontaan gelukkig. Ze was zo stil en sliep alleen maar dat ik al voelde dat er iets was, toen de bloeduitslagen terug waren namen ze haar gelijk mee.
    Ik weet niet of ik kan 'eisen' dat ik nu niet met gebroken vliezen wil blijven doorlopen eigenlijk.. als het protocol is heb ik weinig in te brengen 😉

Goed dat jullie nog een gesprek hebben, er zullen vast een hoop vragen zijn. Kunnen jullie ondertussen nog lekker kroelen met Noud?

4. Vlindertjeh

Vlindertjeh Bekend lid

18 mei 2014
    545
    67
    28
    Vrouw
    Het zuiden
    He unbelievablee...
    Ik ken je nog van het pcos groepje toen ik je verhaal las schrok ik.. Bah wat een ellende eerst van te voren en nu tijdens/na de bevalling! Hopelijk mogen jullie snel je mannetje mee naar huis nemen! En kun je toch nog iets genieten van je verlate kraamweken!!
    Weet hoe het is als je er zoveel moeite voor hebt gedaan en daarna nog even moet "doorvechten". En dan je kleintje met al die toeters en bellen pff..
    Zelf is het bij ons niet zo heftig verlopen had een gezond kindje mocht naar huis en 2 dagen later naar de nicu, even was er sprake dat hij direct geopereerd moest worden. Gelukkig is dit voorlopig even uitgesteld.. Maar de ziekenhuisbezoeken komen we voorlopig even niet onderuit... Dit was al heftig laat staan als je verrast wordt dat je moet bevallen en er tijdens de bevalling iets niet goed blijkt te zijn!!
    Heel veel kracht en sterkte voor jullie en jullie wondertje!!!!

Ook de andere dames wat een heftige verhalen zeg.. Ook voor jullie nog veel sterkte!!

5. Triena

Triena Actief lid

13 dec 2014
    217
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jeetje sterkte hopelijk zijn jullie snel compleet thuis en kunnen jullie lekker genieten!!

Deel Deze Pagina