Bloedverlies, snap er niks meer van

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Zonnetje91, 9 okt 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zonnetje91

Zonnetje91 Actief lid

20 jun 2018
    454
    224
    43
    Vrouw
    Zit even met een probleempje..

De vorige 2 maanden had ik iedere keer een week na me eisprong tot me menstruatie bruin bloedverlies. Hoe dit kan of wat het is weet ik niet, maar mischien een lange aanloop tot me menstruatie ?

Nu was ik vorige week ongesteld tot vrijdag, zaterdag was alles weg. En sinds gisterochtend heb ik weer last van licht bloedverlies :eek:

Nu hebben we zondag avond wel sex gehad.. maar normaal bloed ik nooit de dag erna..

En normaal ga ik door de weeks 10 uur slapen en 5 uur op voor me werk, en in het weekend meestal 12 uur naar bed of iets later. Maar afgelopen zaterdag waren we naar een feest en smorgens om 6 uur pas thuis:D en smiddags werdt ik pas wakker haha
    Normaal doe ik dit eigelijk bijna nooit, 1x per jaar ofzo. Zou het mischien daaraan kunnen liggen? Dat ik dit weekend een heel ander ritme had..

Snap er niks van, nu ben ik 3 dagen van me menstruatie af en zie ik alweer bloedverlies.. :( hoop wel dat het weg trekt..

2. Zonnetje91

Zonnetje91 Actief lid

20 jun 2018
    454
    224
    43
    Vrouw
  3. vlinderCN

vlinderCN VIP lid

21 mei 2018
    5.346
    1.823
    113
    Vrouw
    Lijkt me niet dat dit met slaaptijden te maken geeft. Ik zou ermee naar de huisarts gaan.

4. Jenneke88

Jenneke88 Fanatiek lid

9 jul 2016
    1.772
    817
    113
    Hoe lang ben je gestopt met anticonceptie en wat gebruikte je?

5. paula1984

paula1984 Niet meer actief

Ik zou hier echt mee naar een huisarts gaan. Dit hoort gewoon niet zo.

6. Zonnetje91

Zonnetje91 Actief lid

20 jun 2018
    454
    224
    43
    Vrouw
    Ben sinds juni gestopt met de pil, het bloeden was even kort, is alweer gestopt.
    Als het nu na me eisprong weer is dan ga ook er mee naar de dokter

Deel Deze Pagina