Bij mijn dochter testte ik 1 dag voor NOD (met cyclus van 27 dagen) al posi met de oude clear blue's. Is de snelheid en hoeveelheid hcg die je aanmaakt als je zwanger bent bij elke zwangerschap hetzelfde? *dus dat ik dan 1 dag voor nod weer een posi test kan hebben?*
Ik spreek niet uit ervaring maar mij lijkt... Iedere zwangerschap is anders dus dat dan ook lijkt mij... Maar nogmaals ik ben een leek op dit gebied hoor!
Hahaha , ik duim me zelf gek zolangzamerhand En dan heb ik nog een stomme test die in de kast ligt te "roepen" Maar beter toch nog even wachten , anders test ik misschien te vroeg en das zonde Groetjes Joyce
*grijnz* achik was zo dom om vandaag (met nog 4 dagen te gaan, zondag nod) te testen met matcare...vet nega natuurlijk....*damn* dus hoop weg
Dat hoefd dus helemaal niet Kan zo maar zijn dat je te vroeg getest hebt hoor . Gewoon rustig je NOD afwachten en dag erna testen lijkt me een goed plan . Zeg ik heel stoer Ik weet niet precies welke dag mijn NOD was , afgelopen zondag , maandag of gister Heb het stom genoeg nie bijgehouden . Nu houd ik het dus op gister en ben ik zekerweten "overtijd" . Maar nogal wat stress gehad en kans bestaat dat mn cyclus daardoor iets verschoven is . Dus ik probeer tot zaterdag te wachten , maar of dat ok lukt ..... Groetjes en tot morgen Joyce
Nou ik ga iig voor je duimen meid! zou geweldig zijn! haha eerst zien of je tot zaterdag kunt wachten lol Ik heb sinds de dag na mijn eisprong ongikrampjes en steekjes onderin mijn buik...sinds vandaag wat heftiger........maja of dat ergens op wijst? Zondag dus NOD, ik temp dus weet dat zeker en a.s vrijdagzou mijn temp moeten zakken als ik ongi moet worden, dus...vrijdag is D-day voor me SPANNEND *hoop zo dat die nega test niets zegt he!*
Bedankt meid! Ach nou ja..ik heb al een dochter he, ern er zijn er zoveel bij wie de 1e niet wil komen, dus ik mag nie zeiken vind ik