ik wil een baby!

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door busybusy, 17 feb 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niet meer actief

AMEN ;) :)

2. Senna

Senna Fanatiek lid

8 dec 2005
    2.560
    0
    0
    Hier komt het niet verkeerd over ! ik snap het maar al te goed! Wij hebben ook ontzettend lang op ons wondertje moeten wachten!
    En als je bezig bent wil je het liefst natuurlijk dat het zo snel mogelijk raak is, want je WILT graag een BABY :)

3. Sandra1982

Sandra1982 Fanatiek lid

26 aug 2006
    1.442
    0
    0
    Mama
    Puth
    Even voor de duidelijkheid: De discussie die ik ben begonnen over het IK WIL EEN BABY heb ik dus ook weer afgesloten, laten we weer ontopic gaan!

Amen ja! :)

4. Niet meer actief

Ik zou ook graag een baby willen.
    ;)

Die gedachtegang (post 1 van dit topic) herken ik wel. Na 15 jaar aan de pil gaat er hetzelfde in mij rond. Ook die latere opmerking dat de leeftijd een rol speelt, kan ik mij wel in vinden...

Als je eerst 15 jaar bezig bent NIET zwanger te worden, en vervolgens over de 30 duikelt voordat je een betrouwbare partner hebt gevonden... (Thank God for my mannetje) dan wil je ook graag dat het zonder problemen lukt. (en rap wat!)

Zeker als je altijd gedroomd hebt van een groot gezin, voelt na je 30e nog de mmm in te duiken niet als een zonnig toekomstperspectief... Dus je creeert zo voor jezelf extra druk en 'wishful thinking': positief blijven en het heel graag willen in de hoop dat een of andere O:) het merkt en het je gunt! En de angst dat een of andere :evil: zoiets heeft van 'toen wou je niet, dan zal je 't nu weten ook'...

Zoiets?

5. Niet meer actief

Kleine aanvulling mijnerzijds:
    Dat van die dromen van een 'groot' gezin is nieuw voor mij! Wat mij betreft minimaal 2 daarna zien we wel. Wil ze niet meer dan maar kinkje creëern in mijn bekabeling of zo.

Voor wat betreft dat betrouwbare partner verhaal:
    I love it when a plan comes together! Mooie meid, betrouwbaar gevoel gegeven en nu wil ze kids met me.... Mijn toekomst is stukje zekerder... Ben sowieso al blij dat ik niet meer de jachtvelden op hoef om een lieve dame te zoeken...
    Grappig eigenlijk dat als je iemand de indruk wil geven betrouwbaar te zijn je zonder dat je er erg in hebt ook betrouwbaar wordt...

(zou die droom van 3ling uitkomen? Wel kicken gisteren op 9 maanden beurs. Zag een 3zits buggie :confused: Dat is de HUMMER onder de buggies)

6. busybusy

busybusy Fanatiek lid

17 feb 2007
    1.543
    0
    0
    Hoi allemaal,

Ik ben degene die deze topic heeft gestart en als ik het zo teruglees heb ik er al enorme spijt van. Weet iemand hoe je de topicregel kan terugdraaien en veranderen?

Het was de bedoeling dat het gezellig zou worden op dit forum en niet dat iedereen over elkaars woorden zou struikelen. De zin was bedoeld als een wens die al een hele tijd in mijn hoofd zit en omdat ik weet dat velen van jullie hier diezelfde wens hebben leek het me een goede beginzin. Want iedereen wil hier toch ook een baby? Anders kom je niet naar het forum zwanger worden.....

Meiden, laten we er iets gezelligs van maken en elkaar niet steeds aanvallen op de woorden die op een bepaalde manier op het forum staan. Laten we het gewoon gezellig met elkaar hebben en elkaar steunen met elkaars wensen, namelijk zwanger worden en een gezonde lieve baby op de wereld zetten.

liefs,

7. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    die persoon in kwestie is wel al 2 jaar bezig

8. Mirre

Mirre Fanatiek lid

4 jul 2006
    4.173
    4
    0
    Zwijndrecht
    Ik begrijp het allemaal wel (denk ik) ;)
    Zeggen wat je wilt is niets mis mee en wel zo duidelijk, maar anderen mogen vind ik ook hun idee/mening erover geven.
    Ik wil ook heeeeeeeeeeel graag een baby alleen is het ook nog niet gelukt verdrietig genoeg.
    Soms steekt het ...met m'n 34 jaar en nu pas sinds 2 jaar een relatie waarbij we de stap kunnen maken, er genoeg basis is en waarin we samen verlangen naar een kindje, maar het lot werkt nog niet echt mee!
    Ik wil...vind ik echt niets mis mee hoor! Alleen -voor mij persoonlijk- gaat er soms iets door me heen (steekt het) als bijv iemand van begin 20 en net in ronde 2 al geen geduld meer geeft, maar het doet niets af aan dat ik begrijp dat een ieder die een grote wens heeft voor een wondertje het liever morgen in vervulling ziet gaan dan 22 rondes verder.

busybusy
    Ik wens je veel succes en hoop dat het snel lukt voor jou ... en alle anderen! (incl Me ;) )

Liefs Mirre

9. Niet meer actief

Herkenning!

10. busybusy

busybusy Fanatiek lid

17 feb 2007
    1.543
    0
    0
    Ik duim ook voor iedereen dat we elkaar snel mogen bezoeken in het forum zwanger zijn!

11. Iris

Iris Fanatiek lid

7 apr 2006
    2.371
    0
    0
    Receptioniste bij een modebedrijf
    Oostzaan
    'Ik wil een baby' was een spontane titel.
    Maar wat kunnen we toch doorzemelen over dit zeg, echt vrouwen!

Ik wil een baby
    Ik heb een babywens
    Ik zou graag een baby willen
    wanneer komt de ooievaar bij mij langs.
    Komt toch allemaal op hetzelfde neer,toch?

12. jingels

jingels VIP lid

8 jul 2006
    7.742
    1
    0
    eh.....ja!

13. rastagirl

rastagirl Fanatiek lid

15 dec 2006
    1.156
    0
    0
    Sinds ik zwanger probeer te worden is iedereen om me heen ineens zwanger... maar sinds wij zelf een Mitsubishi hebben rijden er ineens ook veel meer Mitsubishi's in Nederland! Zou daar een verband tussen liggen

heb me kapot gelachen om dit stuk het is nl echt zo hahaha

'Ik wil een baby' was een spontane titel.
    Maar wat kunnen we toch doorzemelen over dit zeg, echt vrouwen!

dit is een feit irisje

het lijkt wel de tijd van de maand op mijn topic waren de vrouwen ook al zo defensief terwijl de dingen gewoon anders bedoelt worden kop op dames laten we het leuk houden

14. rastagirl

rastagirl Fanatiek lid

15 dec 2006
    1.156
    0
    0
    wou ook nog effe zeggen busybusy ik vind het een mooie topic naam feit is nl we wilen allemaal hier op de forum een baby en de een lukt het makkelijker dan de ander om zwanger te worden het leven is oneerlijk verdeelt . juist mensen die alle liefde kunnen geven aan een kind kost het zoveel moeite terwijl een ander de naalden in zijn arm spuit en maar een twee drie zwanger is! het is unfair allemaal maar mijn moto geef nooit de hoop op en hoop doet zeker leven!

hoop niet dat dit nu weer een verkeerd keelgat in gaat want das niet de bedoeling (maar goed zoals ik al zei hoop doet leven hihi :) )

15. Sandra1982

Sandra1982 Fanatiek lid

26 aug 2006
    1.442
    0
    0
    Mama
    Puth
    Nogmaals, het was toch 'uitgepraat'? Ik heb geprobeerd om het weer ontopic te sturen maar helaas blijven anderen erover bezig.
    Dat is ook niet leuk tegenover de topicstarter, zij kwam met iets heel anders waar ik ook over heb meegekletst, maar iedereen valt de hele tijd over mijn mening. En daar gaat het in dit topic niet om.

Ik ga me nog bijna schuldig voelen dat ik het heb gezegd wat ik van de titel vind!

16. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.232
    7.278
    113
    Vrouw
    Brabant
    De een heeft er moeite mee dat iemand schrijft 'ik wil een baby' terwijl het eigenlijk toch is wat iedereen hier wil? Of het nou snel lukt of niet.
    Ik heb er persoonlijk meer moeite mee dat iemand schrijft 'niet te veel mee bezig zijn, dan lukt het vanzelf een keer'. Dat is vaak wel zo, maar niet altijd.

Ik ben trouwens ook iemand die na 8 maanden bij de gyn zat, omdat ik niet ongesteld werd. Nu 9 maanden later nog niet zwanger en het komt dus absoluut niet vanzelf, want ik heb ook nog maar 1 eisprong gehad. En er niet veel mee bezig zijn, probeer dat maar eens als je eraan moet denken je pillen te slikken en telkens naar het ziekenhuis moet. Gelukkig zit ik nu in een rustperiode om tot mezelf te komen en dat gaat heel goed. Nog een maandje en dan gaan we weer....

Maar als je nog niet zo lang bezig bent... proberen er inderdaad niet teveel mee bezig te zijn, probeer het leuk te houden. En als het na een jaar nog niet gelukt is, kan je, als je wil, naar de huisarts. Of nog wat langer proberen, wat je zelf wil.

Liefs,
    Snoopy

17. Linda76

Linda76 Actief lid

4 jun 2006
    377
    0
    0
    Ik zou het onderwerp lekker laten staan hoor :D Maar als je het perse wilt wijzigen kan dat volgens mij door het onderwerp IN jou allereerste berichtje te wijzigen naar het nieuwe onderwerp. Dan verandert ie volgens mij ook in de lijst. Kan het alleen niet voor je testen omdat ik geen eigen berichtje heb die ik kan aanpassen. Groetjes Linda

18. Iris

Iris Fanatiek lid

7 apr 2006
    2.371
    0
    0
    Receptioniste bij een modebedrijf
    Oostzaan
    Weet je wat ik gek had gevonden als er stond bij 'zwanger worden':

Ik wil een fiets!

19. Sandra1982

Sandra1982 Fanatiek lid

26 aug 2006
    1.442
    0
    0
    Mama
    Puth

Ik vraag me af waar dit op slaat.

Ik zeg het nog voor 1 keer: Ik heb de titel zo opgevat, en ik zal heus niet de enige zijn. Ik vind dat ik mijn mening daarover mag geven.

Een vraagje: Waarom blijven sommige mensen er over doorzeuren terwijl ik al meerdere keren heb gevraagd of het weer ontopic kan?

20. rodean

rodean Lid

15 feb 2007
    90
    0
    0
    je bent alleen maar eerlijk en daar valt ook wat voor te zeggen, ik ben nu 7 mnd bezig en ben ook op zo´n punt dat je alleen maar kinderwagens en zwangere buiken ziet ik wordt er helemaal gek van en ik weet nu ik ben er meer dan klaar voor. ik ben in juli 2006 gestopt met pil en toen ik nog wel aan de pil was ben ik wel een jaar niet ongesteld geweest en ik ben getopt en heb sindsdien een cyclus van 28 dagen weet precies wanneer ik ongesteld moet worden en helaas helaas wordt ik het ook elke keer, en over zet het uit je hoofd wil ik ook heel graag maar makkelijker gezegt dan gedaan.! succes en uit gewoon je gevoel uiteindelijk wil iedereen hier een baby!

Deel Deze Pagina