Oke oke On-topic weer. Dat het net lijkt of de hele wereld zwanger is. Dat gevoel heb ik nog niet , maar ik zie wel overal kinderwagens en daar heb ik soms moeite mee. Dan denk ik heel af en toe, bij jullie is het gelukt. Of men er nou lang of kort over heeft gedaan. Je bent het stadium zwanger worden en zijn al voorbij. Maar daarintegen gun ik het ook de hele wereld met heel mn hart en dat meen ik. Veel succes met zwanger worden en hopen dat je cyclus wat langer wordt.
bij ons duurde het ongeveer 6 maanden. Maar ik kon ook elke maand bijna niet wachten tot ik mocht gaan testen. De laaste maand voordat het raak was, hebben we alles volgens het boekje gedaan. Om de dag, benen de lucht in enz. Gelukkig was het toen raak. Dus of jezelf er bij neerleggen en proberen er niet aan te denken ( wat mij niet lukte) of alles via het (kamasutra )boekje. Het is maar net of je lichaam er aan toe is denk. meiden veel succesen klus se
Hoihoi, Ik ben ook nieuw en ben in december 2006 gestopt met de pil. En over hormonen gesproken schei uit, als je eenmaal besloten hebt om zwanger proberen te worden reageert je lichaam als een gek. Volgens mij doen de meeste het allemaal op de normale manier... Ik niet... Ik ben 27 jaar en na een aantal vervelende relatie's neem ik het recht in eigen hand. Het is altijd wel de vraag of het gaat lukken. Maar ik heb besloten om het helemaal alleen te doen wel met hulp van een vriend maar daar zijn goede afspraken over gemaakt.... Ik vind het wel spannend..... Maar dat de hormonen door je lijf heen gieren begrijp ik heeeeeel goed. Liefs Inge
Ik werk op een kinderdagverblijf en zie dus hele dagen om me heen zwangere vrouwen. Dit maakt het ook erg moeilijk om er dan zelf niet zo mee bezig te zijn. Ik vind het geweldig om met kinderen te werken, maar als je dan zo'n frummeltje ziet liggen of er een de fles geeft gieren de hormonen inderdaad door je lijf. Maar ik weet ook wel: mijn tijd komt nog wel! Mijn motto is dan ook: niet geschoten is altijd mis Liefs,
Ik las iets over een cyclus van 25 dagen en 8 dagen ongesteld ZO VREEMD is dat niet hoor, ik had een cyclus van 28 dagen en (normaal met pil was ik ook 8 dagen ongesteld) nu zonder pil 4-5 dagen, en mijn laatste ongesteldheid zelfs maar 2 dagen (was wel weird!) Ik ben aan de pil geweest vanaf mijn 14e tot 25e alleen werkt het onpillen bij iedereen anders, dus je kan er helaas niets over zeggen Je cyclus klinkt op het eerste oog nog best goed dan (als ik mijn lekenzicht er over mag laten spreken) Ik snap je idee wel een beetje je hebt zoiets als je stopt met de pil dat je ongeduldig word, ik had mezelf eerst 6 maanden de tijd gegeven om te ontpillen en dan pas met de serieuze rondes begonnen (op die manier ken je je cyclus al een beetje en weet je dat het redelijk vast is) Ik ben ergens in september ofzo gestopt en bij mij was mijn cyclus eerst 28 dagen en na 2 maanden 30 ofzo de echte officiele ronde (voor mezelf dan) waren we nog geeneens ingegaan ik denk dat de "key" is om er juist niet zoveel mee bezig te zijn, ontspannen klussen gewoon omdat je van elkaar houd, en onthoud een baby krijg je altijd het blijft een kadootje (verrassing) ik zie hier mensen die na 2 jaar nog steeds niet zwanger zijn, dan voel ik me weleens schuldig want ik gun hun het geluk ook zo graag! sorry dat ik het dan zo bot zeg maar als je dan pas 3-4 maanden bezig ben kan ik er niet echt mee zitten de mensen zoals elmo of Natasja bv (ik noem zomaar even iemand hoor) daarbij duim ik stiekum mee maar verder nee als mensen pas een paar maanden bezig zijn snap ik dat je graag zwanger wilt worden maar ik kan er nog niet echt mee meeleven.
gelukkig... vond dat mijn duivelse dagen altijd erg lang. de mensen in mijn omgeving hebben het steeds over 4 hoogstens 5 dagen. begon mezelf al behoorlijk abnormaal te voelen. nergens voor nodig dus!
nee echt niet, ik vond het wel raar normaal als je van de pil afgaat word meestal je menstruatie erger bij mij werd ie minder, vond het ook altijd vreselijk 7-8 dagen ongesteld zijn en dan echt ook 3 dagen heel erg JIKES, sinds ik van de pil af ben is het echt een stuk fijner (raar he dat vrouwelijke lichaam van ons!) enneh ieder lichaam is anders dus laat je nooit wat aanpraten hoor (KNUF)