Dag dames, Ik ben Mariëlle, 29 jaar en trotse mama van 2 jongens van 11 en 3. Ik was zwanger van ons zéér gewenste 3e wonder, maar heb helaas een dag na mijn verjaardag, op 22 maart jl. een miskraam gehad. Ik was precies 12 weekjes zwanger en voelde me verschrikkelijk. Na 2 gezonde zwangerschappen te hebben gehad, was dit niet het eerste dat ik verwachte. Bij 8 weekjes ging het mis, maar kwam er dus later achter. Ik had een flinke buik en alles was flink opgezet (van boven zeg maar ) en voelde me gewoon ECHT zwanger. Spijtig genoeg hebben we hier niet meer van kunnen genieten en was het ineens afgelopen met het fijne, trotse gevoel... Een verschrikkelijke tijd achter de rug en nu zoetjes aan weer aan het afwachten. Gister een positieve test gedaan en ben zooooooooo blij. Wil hier dus graag dingetjes lezen van anderen en hopelijk is het een gezellig forum!!! Groetjes Mariëlle
Wat verschrikkelijk om mee te maken lijkt me dat... Maar nu een posi test lees ik... een voorzichtige felicitatie... Veel forum plezier in ieder geval.
Bedankt dames! Moet nog een beetje wegwijs worden, maar vind het wel super leuk en interessant om dingen met anderen te delen. Vind het zo spannend allemaal..