ik wil een dochter ;)

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door Jalea, 20 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jikke

jikke Actief lid

7 dec 2006
    427
    0
    0
    friesland
    ik ken het ook helemaal,
    eerste 2 zijn jongens en schelen maar 13 mnd. Ik keek toen dus ook niet bij de meisjeskleding (had er geen). Maar toen kwam Jikke, en viel het me op dat er veel meer keus is voor meisjes. En iid leuker.
    Nu zij Hanne en Meike er bijgekomen, en die schelen maar 11 mnd. Erg handig weer, want ook nu kan de klding doorgegeven worden.
    groetjes, Jikke

2. Niboma

Niboma Fanatiek lid

20 nov 2008
    1.439
    0
    36
    Vrouw
    Veluwe
    Ik was zwanger van de 2e, en ik wenste alleen maar dat het weer een jongen zou zijn. Wat moest ik nou met een meidje? Geweldig vind ik het, die kleine mannetjes en al die stoere kleine kleertjes. Op de 20 weken echo werd gezegd dat het een meid zou worden, en nog bleef ik hopen op een jongen :oops: . Tot het moment van bevallen kwam, en inderdaad bleek het een meid te zijn. Nu kan ik me niet meer voorstellen dat ik die voorkeur had, en ben ik stapelgek op haar :thumup: en is ze zo roze als maar roze kan zijn . Toch heeft dat enige tijd geduurt voor ik me er overheen kon zetten dat het een meisje was. Maar oh, wat vind ik het geweldig dat de 3e weer een mannetje is, heerlijk! :D

3. mouschy

mouschy Fanatiek lid

30 aug 2005
    3.709
    0
    0
    kraamverzorgster, nu ben ik gastouder.
    Noord Holland
    Ik ben mama van 2 jongens en ik vind ook dat er zo weinig vrolijke kleding is voor jongens! Ik baal er ook wel eens van dat als ik kleertjes moet kopen dat ik op de meiden afdeling veel leukere kleertjes en vooral SCHOENEN (laarzen) zie! Ik ben benieuwd wat er nu in mijn buik zit ;)

4. Mamasu

Mamasu Fanatiek lid

10 apr 2007
    1.778
    1
    0
    Het is soms wel wat meer zoeken naar leuke jongenskleding idd, maar er zijn merken met jongenskleding bij waar ik me ook maar heel moeilijk kan beheersen!
    Maar ik ben ook gezegend met een jongen en een meid, dus ik kan me helemaal suf shoppen... (en dat doe ik dan ook erg graag, het is mijn grootste hobby...!)

5. Isademi

Isademi VIP lid

3 jun 2008
    11.327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant
    Ik vind juist dat je met jongens veel meer uitgeeft omdat je minder hebt ben je vaak geneigd ALS je wat leuks ziet om het meteen te kopen, bij meisjes heb je meer aanbod dus vergelijk je beter en let je wat beter op wat je uitgeeft (ik stel echt hogere eisen dan als er meer te kopen valt) onze zoon als ik EINDELIJK wat leuks zag dan kocht ik het meteen (ook de dure dingen die ik normaal laat staan) bij een meidje is er zoveel dat ik het ook wel ergens goedkoper/vergelijkbaar kan krijgen.

Ik spaar dus NU NOG haha geld uit :p

6. fioontje

fioontje Fanatiek lid

3 jul 2007
    2.748
    0
    0
    Den Burg, Texel
    ik mis het "roze gen" dus ben ik heel blij met mijn knul haha
    en ik kan altijd prima slagen :oops: :D

Deel Deze Pagina