Altijd dat geklaag over de kinderen. Moet ik toe geven het veranderen van de oudste in lichamelijk opzicht. Vind het zo leuk om te zeggen. Maar mijn oudste het scheelt denk nog maar 10 centimeter met mij is ontzettend de lucht in geschoten. Na altijd te klein geweest te zijn begint hij bijna zijn moeder in te halen. Zijn gezicht is aan het veranderen het kinderen ( vet) gaat er van af hij word langer zijn voeten groeien van onder mag ik niet meer kijken maar weet dat dat ook groeit. Staat vol op in de stijgers.( beugel) en je kunt heel duidelijk zien waar zijn snor komt. kortom na het gedrag van een puber is het lichaam ook echt heel duidelijk aan het veranderen en wat krijg ik een knappe zoon echt wel. Bakkebaarden alla Elvis een mooi babyface gezicht hwhwa. Kortom mijn zoon gaat richting het man zijn. Zo mooi om te zien. En ben toch ook trots. Ondanks alles.
Jaaaa herkenbaar! Onze zoon is 11, begint te puberen, zijn gezicht veranderd, heeft niet meer zo'n vrolijk gezicht, echt een puber blik. Zijn neus groeit uit zijn verband, er komt vlas haar op zijn bovenlip en daar down under veranderd een heleboel. Hij is nu net zo lang als ik ben een kan niet wachten tot deze fase voorbij is. Maar mooi om te zien dat het zo vanzelf gaat.
Ja, leuk! tot een week geleden was zijn haar ook even lang, maarvhij heeft het nu gedoneerd aan Haarwens.
Onze zoon is nu 10 jaar en gaat ook veranderen.Mijn man was 10 dagen weggeweest en die zei ook al van hij lijkt wel weer gegroeid te zijn.Hij krijgt al donkere haren op zijn onderbenen en heeft wat dons boven zijn lippen.Over 2 jaar gaat die naar het VO en ik weet haast nu al zeker dat die dan bijna net zo lang zal wezen als dat ik ben.