Haha en ik werk echt niet voor dyson én heb hem gewoon moeten kopen. Maar ik hou dus echt niet van huishoudelijke taken, dus als iets mijn leven daarin echt makkelijker maak, ben ik snel blij
Miele. Ken diverse mensen met een dyson en die gaan toch wel redelijk snel kapot. Onderdelen zijn duur. En ding zelf is helemaal belachelijk aan de prijs. Heb jaren in de huishoudelijke gedeelte van de thuiszorg gewerkt en de beste stofzuigers vond ik toch wel die van miele. Ik heb een 2e hands miele. Zo'n standaard versie. Die is nu 11 jaar oud en wordt nog dagelijks gebruikt. Veel honden en kattenharen. Ding werkt nog super terwijl mn zus al aan dr 2e dure dyson bezig is en mn moeder aan de 5e stofzuiger bij de blokker vandaan.
Dyson! Doet het inmiddels alweer 5 jaar. En werkt nog steeds super. ouders hadden ook een dyson. heeft het 13 jaar gedaan. (of langer) Nu hebben ze weer een dyson die inmiddels ook alweer 8 jaar meegaat.
hier sinds kort ook de miele cats en dogs. vind het een enorm fijne stofzuiger! hoewel ik het wel irritant vind dat hij een piepend geluid maakt als ik de stofzuiger terug haal over de vloer.
Al super veel stofzuigers versleten. De een zuigt voor geen meter of verliest veel zuigkracht, de ander rolt onhandig of heeft een kort snoer. Nu sinds vijf jaar een dyson en ik wil echt nooit meer een andere!
Hier de Miele zonder stofzuiger zak! Ideaal ik vind het zo fijn om niet elke keer nieuwe zakken te hoeven kopen. De zuigkracht is echt top! Heel erg blij mee!
Wij hebben een Nilfisk (GD1000). Het is zo'n 'vierkante' stofzuiger. Een heel simpele stofzuiger (snoer moet je zelf oprollen, niet meerdere zuigstanden) maar hij zuigt als een tierelier. Dit zijn van die stofzuigers die je ook in kantoorgebouwen enzo ziet. Hij rijd super achter me aan en het gewicht vind ik ook mee vallen. Heerlijk lang snoer erbij. Beste stofzuiger die ik ooit gehad heb. Er kan weinig aan stuk gaan. Er zit ook gewoon van alles bij, parketborstel en drie verschillende opzetstukken. Heel goedkoop zijn ze niet weet niet precies wat we toen betaald hebben, dacht ongeveer €300.
Hier ook een Dyson, maar tot nu toe alle onderdelen die vervangen moesten worden gratis opgestuurd gekregen hoor. Hoort tegenwoordig bij de 5jr garantie. Had bijvoorbeeld een kapotte opzetborstel, á 60 euro. Gratis vervangen. Wij hebben onze Dyson nu 2,5 jaar en wil echt geen andere stofzuiger meer. Wij hebben de Allergic, en sinds ik met deze werk heeft mijn man geen niesbuien meer. Alle filters makkelijk te reinigen, grote opslagbak die makkelijk te legen en schoon te maken is. Ik ben heel tevreden!
Wij hadden een Electrolux Ultrasilencer Green, goede zuigkracht, maar wel heel stil. Vond het een fijn ding, helaas was de stang kapot gegaan en hebben we nu vorige week een andere stofzuiger gekocht (1 van Philips zonder zak). Maar ik mis mijn oude stofzuiger, vind de nieuwe maar niks.
Wij hebben een Miele. Hiervoor trouwens ook. Ben er heel tevreden over. We hebben getwijfeld over een Dyson, maar ik vond de prijzen daarvan toch echt te hoog.
Wij precies het zelfde stofzuig zelf 1 x per week als het niet minder is. Nu is mijn trouwe rakker ook aan het werk. Mijn dochter denkt dat het een dier of mens is o want die zwaait er na en zegt dag als ze weg gaat
Ja, dat doet Dafne ook, haha. Doei James, zegt ze dan. Wij zijn natuurlijk ook wel zo gek om de Roomba een naam te geven Ze vindt het ook geweldig om James aan te zetten en dan heel hard gillend weg te rennen.