Neeee zo heet die van ons ook haha. Hier legt ze er steeds van alles op. En idd aan zetten. ik kan niet meer zonder hem en zal hem netjes begraven als hij is overleden. Heeft hij wel verdiend.
De Bosch Free'e stofzuiger! Qua prijs ook prima (150), lekker lange snoer (15 mtr), goede zuigkracht en super wendbaar. Heb hem voor mijn ouders ook gekocht! Hadden ook draadloze Dyson maar heel plastic, zuigkracht is nu 0 en knop valt steeds uit
Hier ook al heel wat jaren een Dyson. Fijn ding! Stiekum hoop ik dat hij het een keer begeeft zodat ik de allernieuwste kan kopen.
Wij hebben inderdaad ook een robotstofzuiger, maar die is alleen voor boven, omdat beneden niet zo handig. Wel ideaal om extra vaak.onder de bedden te (laten) stofzuigen. Als ik alle ervaringen zo lees ga ik denk ik toch voor de miele.
Die heb ik even gegoogeld, wat een leuk ding! Hier een Miele. Geen superapparaat maar doet al jarenlang trouw waar die voor bedoeld is.
Hier alleen maar Miele, bij mijn broer doet die t al 20 jaar, en bij mij thuis gaan we naar de 12 jaar
iRobot ik zweer bij dat ding... zo fijn! Noooit meer stofzuigen en hij maakt echt goed schoon. Ook onder bank, tafels etc