ik wil een huisdier!! advies gevraagd..

Discussie in 'De lounge' gestart door miffy11, 10 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sportmama

sportmama Actief lid

7 mrt 2010
    432
    0
    0
    administratief
    Gelderland
    Nee, een kat uit het asiel, gewoon doen! Die beessies zitten daar zooo weg te kwijnen en een gezin met kinderen kan prima met katten. Ik zou er op een flat denk ik 2 nemen want ze hebben wel behoefte aan andere katten/gezelschap en genoeg speeltjes/krabpaal erbij. Suc6!

2. miffy11

miffy11 Niet meer actief

t word inderdaad een asielkat!!

maar waarom zitten alle superschattige in groningen of maastricht?

ik wil een grijze cypers (2 mag ook......) die bij kinderen kan zijn, binnen kan zijn, in noord-brabant..

3. Zora

Zora VIP lid

12 jun 2007
    11.369
    2
    36
    Staat mij nog wat te wachten dan met een kleine erbij straks. :D Ben alleen wel blij dat deze kleine niet zulke scherpe nagels heeft. We zijn al aan onze 2e vitrage en de katten zijn nog maar 4. ;)

4. miffy11

miffy11 Niet meer actief

ooh!! ik heb ze gevonden!!
    kwam tijdens het surfen uit op een kittenasiel in tilburg, en daar staan 2 broertjes die precies zijn wat ik zoek...

oh, ik hoop zo dat ze ook met kleine kinderen om kunnen gaan en op een flat kunnen wonen... wat een scheetjes....

5. Zora

Zora VIP lid

12 jun 2007
    11.369
    2
    36
    Linkje? :(

:D :D

6. LittleMonsters

LittleMonsters Niet meer actief

laat zien laat zien laat zien

7. LittleMonsters

LittleMonsters Niet meer actief

ahhhh wat een poepies :D:D en langharig:$ mooi hoor.. hoop voor je dat je ze snel kunt halen...

8. tico

tico Fanatiek lid

14 jul 2008
    1.311
    0
    0
    #49 tico, 10 aug 2010
    Laatst bewerkt: 10 aug 2010
    als je een jong katje neemt en hem leert binnen te blijven is er niks zieligs aan om binnen te zijn. Buiten worden ze aangereden en door honden opgejaagd lijkt me ook niet echt leuk. En ze zitten dan lekker bij een ander in de tuin te schijten.
    Nee als je een beest neemt moet je er zelf voor zorgen.
    En zoals ik bij TS zag heeft ze tijd genoeg dus heeft het beestje genoeg aandacht en hoeft zich niet te vervelen. En met kinderen moet het ook wel goed komen je moet er alleen voor waken dat ze een beestje niet in het nauw drijven, want een kat in het nauw maakt rare sprongen hihi.
    Sterkte met uitzoeken en in de asiels zit nu genoeg uit te kiezen. heb ook een kat uit het asiel (heb ik nu al 8 jaar ) en het is een schatje!
    Zag dat je al wat had gevonden wat een poepies!!!

9. 4days

4days Niet meer actief

Ik heb juist altijd gehoord dat het BETER is om eerst kindjes te krijgen en dan pas huisdieren, omdat huisdieren dan meteen in de laagste rang van de roedel komen, en niet het gevoel heb dat ze van hun plek worden 'verstoten' door een baby. En daardoor zou de kans kleiner zijn dat ze agressief of jaloers worden.

10. Feddar34

Feddar34 Fanatiek lid

23 apr 2009
    1.106
    3
    38
    Kunstenaar en piercer
    Nijmegen
  11. miffy11

miffy11 Niet meer actief

#52 miffy11, 10 aug 2010
    Laatst bewerkt door een moderator: 10 aug 2010
    kijk dat wist ik niet! ik ken alleen mensen die eerst een dier hebben, en dan kinderen.

pablo en picasso zijn helaas al gereserveerd, maar heb wel een aantal anderen om uit te kiezen. allemaal gewend aan kleine kids, nu alleen kiezen..

pip & flo
    De Kittenmand :pip & Flo

of Bandit
    Dierenasiel

samen met een van deze 3 (wonen nu ook samen)
    Dierenasiel

en welke dan?

Edit, we hebben een keus gemaakt, we gaan voor Pip en Flo!

12. schaapie123

schaapie123 Niet meer actief

leuk die zien er ook gezellig uit, spannend wanneer gaan jullie kijken/halen??

13. Ahh wat een lieverdjes zeg!!

14. Zora

Zora VIP lid

12 jun 2007
    11.369
    2
    36
    Oh wat een schatjes zeg! Wanneer ga je ze halen?

15. miffy11

miffy11 Niet meer actief

ze wonen nu nog in een gast gezin, gaan bellen voor een afspraak om te kijken. als er een klik is krijgen we te horen wanneer ze mee mogen naar huis.

16. Zora

Zora VIP lid

12 jun 2007
    11.369
    2
    36
    Spannend zeg! Succes ermee.

17. Skye

Skye Niet meer actief

Spannend hoor!! Leuk

18. regi

regi Fanatiek lid