Hallo allemaal, Ik ben nu even over 9 weken zwanger en merk dat als ik met een volle blaas ga plassen ik als mijn blaas bijna leeg is steken en krampjes krijg in mijn onderbuik. Heel vervelend gevoel maar niet ondraaglijk. Als ik dan even rustig aan doe dan trekt het weer weg. Dus het is niet tijdens het plassen ofzo.. Echt pas als mijn volle blaas weer helemaal leeg is. herkent iemand dit?? Liefs, Nofje
Ik heb dat gehad toen ik voor het eerst ongi werd, ook hormonen dus. Maar misschien even laten checken bij de ha op blaasobtsteking?
volgens mij heeft dat iets met je banden te maken, omdat je blaas eerst heel vol was en dan ineens alles weer zakt zeg maar, kan je pijn in je banden krijgen, tenminste dat is wat de vk mij vertelde, ik heb dat namelijk ook als je het niet vertrouwd inderdaad ff testen op blaasontsteking
Herkenbaar, maar niets om je zorgen om te maken! Ik heb hetzelfde gehad rond die periode! Na een paar weken was het weer over, heb er nu geen last meer van
thanks.. ik breng morgen toch evengoed maar even een plasje weg... Het is mijn eerste zwangerschap. Met 21 jaar ben ik mijn eierstokken kwijtgeraakt en nu ben ik zwanger middels eiceldonatie. Dus je kunt je voorstellen na zoveel jaar wachten hoe kostbaar deze is. Nogmaals dank voor jullie geruststellende antwoorden..
Ik herken het ook! Ik vond altijd dat het voelde als bandenpijn. Ik voelde die steken wat meer naar de zijkant en die krampjes in het midden bij het plassen. Je urine laten controleren kan natuurlijk nooit kwaad!
ik heb dat ook gehad en bij mij was het blaasontsteking. Als je zwanger bent veranderd de pijn heeft de dokter mij gezegd. dan voel je inderdaad steken. Ik heb voor de zwangerschap ook een aantal keren blaasontsteking gehad en dat voelde anders als tijdens de zwangerschap, en hoe verder je in de zwangerschap zit, hoe minder erg je voelt dat je het hebt. Ik zou idd toch laten testen!