Ik wil een hutje op de hei.

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door blondi, 9 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Senn

Senn Bekend lid

22 okt 2010
    713
    0
    16
    Hahaha, heerlijk, zo herkenbaar! Heb weer eens een slapeloze nacht, vandaar de late (of vroege) reactie;)

Ik ga ook regelmatig naar de slaapkamer om me daar even lekker terug te trekken met mezelf en de baby:D

Ik voel me ook echt af en toe een vreselijke heks!!! Mijn man doet zoveel voor me en doet er alles aan om het me makkelijker te maken, maar af en toe kan ik het gewoon niet opbrengen om oprecht aardig te zijn:x Meestal kan hij er wel om lachen (geeft de hormonen de schuld), maar toch vind ik het een beetje zielig:(

2. Vlinder3

Vlinder3 VIP lid

26 jun 2006
    5.288
    1
    0
    Putte
    Ja voor mij ook een hutje op de hei graag.

Ik wordt echt helemaal gek van constant dezelfde vraag en vooral als ik de telefoon niet opneem.
    Dan blijven ze bellen, of bellen eerst naar de huistelefoon dan naar mijn mobiel en dan naar die van mijn man. (zijn schoonouders en eigen moeder die dit doen)
    Als ik ze dan aan de telefoon krijg dan geef ik snel de opmerking
    "Als er iets aan de hand is horen jullie het wel hoor dus geen reden tot paniek als we niet opnemen"
    Maar helaas is het iedere keer weer raak.

Waar ik me ook zo aan erger is dat als ik een dutje doe s'middags dat dan altijd de telefoon gaat of de deurbel....grrrr.

Dus doe mij ook maar een hutje. :D

3. blondi

blondi Fanatiek lid

3 sep 2010
    3.796
    1
    0
    Brabant
    hahah lekker gemeen ja! ;)

eigenlijk alles wat iedereen hier zegt is herkenbaar, dat ze ons gewoon eens met rust laten :)
    ik vind de telefoontjes nog het ergste en dan niet 1x bellen maar als ik niet opneem 10 min later weer, en dan 10 min later weer... *zucht* :)

4. sidmick

sidmick VIP lid

23 jun 2008
    17.804
    4.191
    113
    Ik had het einde van mijn zwangerschap ook. KOn niemand verdragen, was compleet op mezelf gericht en wou alleen mijn ma en beste vriendin zien en spreken. Maar ik heb mijn man dit tegen iedereen laten vertellen zodat ze niet langs kwamen en belde. Heerlijk was dat!

5. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

Ja dat is normaal. Heb het deze zwangerschap nog niet, zal nog wel komen. Helaas heeft niet iedereen er evenveel begrip voor...

6. XxPinkxX

XxPinkxX Fanatiek lid

15 mrt 2011
    1.643
    0
    0
    Nou bij ons hoeven ze niet lang meer te wachten...... ik word morgen ingeleid;) Dus ik geef mijn hutje door aan de volgende:).

7. maris05

maris05 Lid

6 dec 2010
    82
    0
    0
    visagiste voor een groot cosmeticahuis
    alkmaar
    nou,ik ben er ook zo'n eentje die heel erg gelukkig in zn eentje is op het moment! en 36 weken zwanger :) afgelopen weekend was mn partner jarig en hadden we groot feest,ik ben bewust de hele avond alleen maar met het eten en drankjes bezig geweest omdat ik zooooooooo geen zin hadom ook maar met 1 iemand te praten!bleh! en dan al die feestjes die nog gaan komen,vreselijk!ik heb geen zin om hoog zwanger mezelf te moeten tonen en heel blij te moeten doen! ik ben op dit moment het meest gelukkig alleen,in mn huisje ah schoonmaken of lekker even struinen in de stad allemaal op mijn tempo zonder wie dan ook om me heen!!

8. rianneke1985

rianneke1985 Actief lid

6 jul 2011
    135
    52
    28
    Nu even moeder :)
    Dordrecht
    Hahah ik herken dit wel ja...
    Ik wil ook het liefst niemand zien. En idd, irritant is als je smiddags eindelijk even kan gaan liggen (als mijn oudste ligt) en dan gaat die klotedeurbel en dan staat 9 van de 10 keer de pakketbezorger voor de buren aan de deur aaargh! Ik wil het liefst in bad of bed liggen met boekje of filmpje en verder niks, mja met een kleintje ontkom je er niet aan om ook wel eens naar buiten te moeten, en dan al die gezichten die kijken naar je buik, verschrikkelijk. Ik pak de telefoon niet op als ik er geen zin in heb, alleen mijn moeder pak ik altijd op, die belt ook bijna nooit uit zichzelf. Maar die weet wel hoe ik me voel en ik heb gezegd dat zij de eerste is die het weet als ik ga bevallen, want mijn dochter gaat naar mijn ouders toe als ik bezig ben haha. De rest hoort het wel als het er is, of ik doe net als bij mijn dochter ( ik werd ingeleid) ik heb sochtends op hyves gezet, niet bellen ik ben niet bereikbaar, want ik ga vandaag bevallen. Jullie horen het wel als het er is! Dat werkte ik heb niks gehoord op een paar smsjes na met succes en we duimen voor je, maar dat vond ik dan wel weer leuk :)!

Deel Deze Pagina