Ik wil een ijskoude redbull vanavond bij GTST

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Ummi92, 15 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MoesCH

MoesCH Fanatiek lid

23 jan 2009
    4.303
    1.389
    113
    Vrouw
    hier tijdens de bevalling ook redbull gehad! maar volgens mij mag t ook niet tijdens bv! dus hier na de 1e bevalling nog eens 13,5 maand niet gedronken!!

2. Haasje83

Haasje83 Bekend lid

30 mrt 2009
    654
    0
    0
    Amsterdam
    ik drink het héél af en toe... als ik extreem moe ben (slaap bijna niet meer de laatste maanden) en geen tijd heb voor een dutje. Ik hou er dan wel "rekening" mee en drink die dag geen koffie.

Soms neem ik 2 of 3 slokken en zet de rest in de koelkast voor de volgende dag...

oh, maar ik zou zelf niet 'savonds nog red bull gaan drinken, straks lig je de halve nacht wakker;)

3. Kwabbernoot

Kwabbernoot Fanatiek lid

18 apr 2010
    3.248
    2
    0
    n.v.t.
    Heb niet je hele topic gelezen hoor maar wou even reageren. Je kan een klein glaasje nemen, hoeft niet meteen een heel blikje te zijn. Heb je toch even de smaak en een klein beetje zal echt geen kwaad kunnen. Ik zou het alleen echt tot 1 a 2 keer in deze zwangerschap beperken aangezien het afgeraden wordt. Mja, een keer een klein glaasje zal echt geen ramp zijn.

4. disney1986

disney1986 Fanatiek lid

29 okt 2010
    1.527
    0
    0
    NULL
    NULL
    oef! redbull zoooo lekker!
    ik doe het ook niet omdat ik het makkelijk kan laten, maar ik doe weer andere dingen die misschien niet altijd even goed zijn!

5. Djamila

Djamila Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.221
    3
    0
    Ik heb wel een paar keer een blikje gehad. Heb het ook aan de vk gevraagd en die zei dat het niet zo erg is als je het af en toe doet maar niet dagelijks. Nu wacht ik lekker tot ik ben bevallen en dan is dat het eerste wat ik wil samen met een broodje Filet american, met uitjes en peper.

6. Reintje85

Reintje85 Bekend lid

28 jun 2009
    981
    0
    16
    Dat deed ik dan weer wel af en toe moet ik eerlijk bekennen. Toen nam ik weleens een half blikje. Overigens kolfde ik fulltime voor mijn dochter, dus kon ik goed uitkienen dat ik na het drinken een paar uurtjes niet kolfde.

7. brabbel1988

brabbel1988 VIP lid

8 jul 2009
    7.504
    139
    63
    Zag de topic titel en dacht: Oh! Ik wil ook!!! :D

Of het kwaad kan, geen idee, daar is nog geen onderzoek naar gedaan.
    Maar ik weet wel dat er landen zijn waar Red-bull verboden is.
    Zegt mij al genoeg..... ;)

8. Sunny1977

Sunny1977 Actief lid

19 nov 2010
    385
    0
    0
    Adminimiepje
    7e hemel...
    Niet doen. Zodra je er 1 hebt gehad denk je de volgende keer misschien ook wel: ach, eentje kan geen kwaad.

9. Daniellu

Daniellu Actief lid

26 mei 2011
    491
    0
    0
    zuid-holland
    iedere red bull verslaafde vrouw word aangestoken door deze topic hihi niet doen damens,! ;)

10. happymama

happymama Niet meer actief

en wat is je keus geweest ???

11. Bjanc

Bjanc Fanatiek lid

8 jun 2011
    3.405
    1
    0
    Genieten van het leven in afwachting op de komst v
    Limburg
    redbull of welke variant is altijd slecht.. Het hoort zelfs thuis op een lijst voor drugs.. het is verslavend... en ongezond voor je lichaam.. je baby krijgt zo een energie booost! Ik zou het niet doen.. zowel, is het je eigen keus.. ik moet dan zeggen.. iets wat egoistisch als je niet kunt wachten tot na 9 maanden. Maar ik heb daar niets over te vinden. Zul je echt voor je zelf moeten beslissen meid!

12. MommyLoves

30 okt 2011
    99
    0
    0
    NULL
    NULL
    Red bull en al die troep drankjes zijn al kei slecht voor de gehele mensheid, laatstaan iemand die een kindje in de buik draagt. Ik zou sowieso over het algemeen die troep laten, en zeker nu je zwanger bent. Je draagt een grote verantwoordelijkheid naar je kindje toe, tis t niet eens waard om er een slok van te nemen.

13. ikkke

ikkke Bekend lid

29 mrt 2010
    560
    0
    0
    Onze mooie kids.
    Rotterdam
    ooooh ik weet hoe je je voelt.
    Die geur alleen al mmmmm.
    Me man drinkt het dan ook nog eens voor me neus en ik zit half kwijlend te kijken....:p
    Maar weest sterk en doe het niet want het schijnt echt heel slecht te zijn.

14. Olifantje

Olifantje Fanatiek lid

25 sep 2008
    3.327
    298
    83
    Ik moet eerlijk zeggen dat het me verbaast hoeveel mensen zeggen dat een beetje geen kwaad kan. :)
    Er staat niet voor niks op het blikje dat het niet geschikt is voor zwangeren. Waarom dan onnodig risico nemen. ;)

15. Ummi92

Ummi92 Niet meer actief

Ik heb het niet gedronken, ik zal me vast schuldig voelen achteraf maarja! Ik ben ook wel van plan om een aardig tijdje borstvoeding te geven (als het lukt). Dan maar afscheid nemen! Moet er maar iets anders lekkers voor in plaats zetten! Blikje Cola dan maar koffie drink ik niet!

16. Nynke Jellie

Nynke Jellie Bekend lid

1 okt 2008
    745
    0
    0
    Hier nog een RedBull fan! Maar ik zeg, goed gedaan! Het staat niet voor niks op het blikje dat het niet geschikt is voor zwangeren. Je moet de goden niet gaan verzoeken hihi. Dan idd maar een blikje cola. Is ook wel erg lekker overigens. ;) Als ie dan maar wel goed koud is.

17. Mama322

Mama322 Actief lid

29 aug 2011
    384
    0
    0
    Ohhh ja... hier ook zo gek op redbull heerlijk... vooral als ie ijskoud is!... Maar we blijven er van af...Dronk er sowieso nooit meer dan 1 blikje per week van...

18. Skaya

Skaya Fanatiek lid

19 jan 2011
    4.337
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    omg. Rotterdam
    Dit was eigenlijk mijn enige verslaving waar ik ook mee gestopt ben! Heb het de eerste 12 weken helemaal niet op en heb de afgelopen 2 weken 2 keer een slokje op van m'n collega. Maar zo bijzonder is het niet meer als je een hele tijd zonder hebt gedaan.
    Geloof niet dat het heel goed is, maar dat een klein beetje geen kwaad kan.
    Heb nu een rolletje dextro in mn tas of snoepjes voor mn inkakmomentje in de middag.

19. zwangervan4e

zwangervan4e Fanatiek lid

23 jul 2009
    1.037
    0
    0
    uuuhhhh... mijn kinderen
    Er zijn ook mensen die zeggen.dat 1 wijntjevgeen kwaad kan en af en toeven sigaretje ook moet kunnen dus dan zou een redbull ook wel moeten kunnen, ik ben geen voorstander van deze dingen ik heb soms ook vreselijk veel trek in een italiaanse bol met filet en een groot glas rose maar ik heb geduld! Hoe lastig het soms ook is. Ik zou het dus niet doen.

20. zwangervan4e

zwangervan4e Fanatiek lid

23 jul 2009
    1.037
    0
    0
    uuuhhhh... mijn kinderen
    Heel goed dat je het niet hebt gedaan! Wist je dat je kindje van redbull een energieboist krijgt en niet ten goede ze raken compleet in de stress door dat spul en heb ook gehoord dat het de kans op suikerziekte bij je kind verhoogd op latere leeftijd ( weet niet of dit bewezen is. Hoor)

Deel Deze Pagina