Zelf drink ik dagelijks een goedkope variant op Redbull (ook tijdens m'n zwangerschap gedaan overigens), maar n.a.v. dit topic even gaan kijken op de site van het voedingscentrum.. Energiedrankjes | Voedingscentrum Uhm.. Maximaal 3 blikjes per dag ZOVEEL?! Nou dat lijkt me totaal niet gezond, maar aldus het artikel kan het dus niet zoveel kwaad En nee wil hier niet mee aansporen maar lekker 3 blikjes per dag te gaan drinken, maar verbaas me eigenlijk over het artikel..
Wat apart... Hoor om me heen altijd dat het zo slecht voor je zou zijn, maar das dan meer een combi van factoren, maak ik op uit het stukje tekst op de site. Maar goed je mag aannemen dat het voedingscentrum toch wel weet waar het over spreekt.
Of het nou goed is of niet, ik kon de verleiding niet weerstaan en heb net 2 blikjes meegenomen met de andere wel gezondere boodschapjes hihi...
Ik drink dan wel geen redbull, maar wel Aquarius. Geen 3 blikjes of flesjes op een dag, maar wel wekelijks. Nooit bij stilgestaan dat dat slecht kon zijn, hoewel Aquarius niet hetzelfde is als redbull...
ik dronk het voor de zwangerschap ook, best veel. nu ik zwanger ben niet. mijn vriend wel, als ik het alleen al ruik ga ik over mijn nek. mag je het wel drinken na de geboorte?
Ik drink het eigenlijk alleen als ik heel erge hoofdpijn heb of erg moe ben in de auto. Gek genoeg helpt mij het heel snel bij hoofdpijn. Vraag me niet hoe het kan maar bij mij is het echt succes gegarandeerd. Nou heb ik dat bijna nooit dus sinds mn zwangerschap ook nog niet aan gedacht. Ook nog niet heeel erg lang in de auto gezeten dus gewoon niet nodig gehad. Zomaar tussendoor drink ik het nooit. Vindt mn tanden vreselijk aanvoelen na het drinken, en geloof ook niet dat het echt goed voor je is.
Mijn man ook, wijn en filet en zalm en ik was zoooooo misselijk dat ik alles heb weggegooit, kreeg geen hap door mijn keel haha
bhel ik lust het gelukkig niet eens... heb eerder moeite met de andere verboden vruchten, lekker een stokbroodje met fillet american... of een broodje zalm... hmmmmmmmmmmm * kwijl *kwijl met energiedrankjes nee zal het echt niet wagen... en als je echt niet zonder kan.. dan een slokje of aan klein glaasje, maar zeker geen hele blikjes..
ik hou ZOVEEL van redbull, ik dronk het voor de zwangerschap dagelijks! soms 2x daags echt heerlijk.. nu heb ik in de hele zwangerschap 2x een blikje met mijn vriend gedeeld en er heeeeel erg van genoten! haha misschien dus een idee om te delen met iemand?
Ik denk dat als de meeste van jullie de werkelijkheid achter redbull en al die energiedrankjes zouden weten, dat jullie t niet eens willen aanraken, laatstaan opdrinken! Het is gewoon een ware gif. Wees gewaarschuwd, wees consequent en ga verantwoordelijk met je buikbaby om.