Borsten

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door DLVB, 28 dec 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. DLVB

DLVB Lid

15 jan 2013
    7
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo,

Ik ben nu ruim 10 weken zwanger en heb vorige week een goede echo gehad. Ik heb het idee dat mijn borsten de laatste dagen weer 'kleiner' zijn geworden en ook minder pijnlijk en gespannen zijn. Ik maak me meteen ongerust, omdat ik hiervoor 4 miskramen heb gehad en de keren dat dat niet begon met bloedverlies, namen mijn kwaaltjes af... Ik ben wel nog steeds misselijk... Kan het gebeuren dat je borsten wat minder gespannen / groot worden?

Groetjes

2. Mirjam

Mirjam Verloskundige

2 dec 2005
    11.590
    2
    0
    verloskundige en lactatiekundige IBCLC
    hoi

ja symptomen kunnen komen en gaan, rond week 10 neemt het hcg ook weer iets af en kunnen kwaaltjes minder worden, ook je borsten kunnen weer anders aanvoelen. Ik snap je angst na wat je hebt meegemaakt, maar op basis van je symptomen kun je niet zeggen of het wel of niet goed gaat.
    Wat jij nu hebt is normaal en hoort erbij en zegt zeker niet dat het misgaat.
    Ik kan je natuurlijk nooit garanties geven maar hoop van harte voor je dta het deze keer goed mag blijven gaan!

Mirjam

Deel Deze Pagina