Inderdaad een leuk huis! Ik zou ook voor landelijk gaan. Mijn huidige inrichting is ook landelijk en ik heb alle meubels (op de bank na) van marktplaats of zelf gemaakt (eettafel). Daar haal je echt de mooiste dingen vandaan voor heel weinig. Zelf nog even wit schilderen en je hebt voor weinig echt prachtige meubels. Als je weet wat ik in totaal voor mijn hele inboedel betaald heb dan lach je je rot.. je ziet het er namelijk echt niet van af dat het zo goedkoop was! Wij gaan binnenkort ook verhuizen en mijn prachtige buffetkast die ik voor 100 via mp had en zelf wit geschilderd had heb ik gister voor het viervoudige verkocht. Kast kan helaas niet mee, heb er geen mooi plekje voor. Heb inmiddels voor 70 euro al weer 2 prachtige nieuwe kasten gescoord, die moeten uiteraard nog wel geschilderd worden. En wat betreft het verven van meubels, je moet er wel van houden. Ik ben zelf ook heel erg en ik schuur nauwelijks. Van een dressoir of iets schuur ik dan wel het bovenblad maar de rest ontvet ik gewoon heel goed of ga er alleen even snel met een schuurpapiertje langs. En daarna verf ik het met verf van de hema, nooit problemen mee en zo klaar
Zou idd landelijk gaan en dan je openhaard wit of crème laten stucen. In de kleur van de meubels wordt het een geheel. Super mooi huis gefeliciteerd
Die hond of mijn hond? Ja, ik zeg er ook nog iets over. Wanneer je meubels zoeken belangrijker vind dan een goed adres vinden voor je hond kan ik mijn mond niet houden. Dat je ervoor kiest om de hond weg te doen, kan natuurlijk, maar jammer dat ik dan geen topic zie 'wie helpt mij aan een goed baasje'. Als je niets meer wilt horen over 'die hond' had je hem ook niet hoeven te benoemen in dit topic, want dan vragen mensen zich toch af waar hij blijft etc....
Oh oke haha.. Ik blijk namelijk mijn toekomstige buren te kennen.. Kwam ik vanochtend achter Maar ken jij die ook dan?