Ik durf dit topic haast niet te openen dit omdat er al zovaak topics zijn geweest over toeslagen etc. Toch doe ik het maar De 15e ontvang ik altijd een toeslag hypotheek etc. Dat viel deze maand op een zondag dus dan ga ik van maandag uit tot nu toe nog niets op mijn rekening. Ik las wel ergens dat er storing was de 16 en 17e. Ik vroeg me af wie heeft het wel al? Het is niet dat mijn boodschappen er vanaf hangen of wat dan ook dus zit niet in "nood" maar dit duurt wel erg lang 😅
. Wellicht is er wat veranderd. Voorlopige terug gave is de 15e toch en oa hypotheek rente en heffingskorting etc. Kunt ook kijken bij mijnoverheid.nl voor post Toeslagen zijn toch de 20ste Wij hebben nog wijziging hypotheek en verlopig teruggave ingevoerd en hadden vorige week mail in mijnoverheid en maandag aangepaste bedrag
Ik bedoel indd hypotheek en heffingskorting dat zie ik als toeslag zorg toeslag en kgb gewoon op de 20e. Hypotheek hebben we trouwens nu wel me vriend had gekeken🙈
Wij hebben het ook nog niet gehad. Normaal ook altijd 15 of 16e. Ik vroeg me ook al af waar het blijft..
Heb jij het ook over ib/pvv weet de benaming niet goed iets over heffingskorting ik iig niet.. dacht dat we de hypotheekteruggave ook niet hadden gekregen maar me vriend had t dus we al haha maar nu wacht ik dus nog op dat andere
Ik las wel op allestoringen.nl dat er een storing geweest is. Hopelijk heb je het snel misschien morgen daar gooi ik mijn hoop ook maar op haha