hebben jullie het ook zo rustig? las wel op internet dat westen van het land zonder telefoon/internet zit. Maar hier in duitsland zitten we ook zonder telefoon! Baal er erg van, had gehoopt dat we vandaag nog aan de reis zouden komen zodat we voor de pasen weer vol konden zijn maar dat gaat zo wss niet meer lukken De mannen die aan het lossen zijn hebben ook geen telefoon (en internet) en veel schippers ook niet dus het ligt niet aan ons. Kunnen ook geen ander netwerk pakken dus echt compleet telefoonloos
Klopt, er is een brand geweest in het kantoor van vodafone. Ze waren er nu wel mee bezig om via de netwerken van KPN en T-mobile te gaan werken zodat je weer bereikbaar kon zijn.
Hier ook!!! Wordt er echt een beetje gek van. Ik kan niemand bellen, mensen kunnen mij niet bellen. We hebben geen vaste lijn, dus ben echt onbereikbaar. Gelukkig vandaag wel aan het werk, dus kan wel wat bellen op mijn werk, maar tis niet echt top!! En de telefoon is hier trouwens ook behoorlijk stil!!!
Worden noodcentrales geplaatst, ze hopen tegen de avond weer operationeel te zijn op iig 2g netwerk... Een derde van de klanten heeft hier last van, ook mensen die Vodafone via een andere provider gebruiken zoals Hollands nieuwe en lyca. Problemen zijn ook wisselend zoals niet kunnen bellen, niet gebeld worden, geen internet of een combi hiervan...
In de strook van Den Bosch naar Nijmegen (ik zit in Den Bosch en ega is aan het shoppen in Nijmegen) ook nergens last van.
Het werk van mijn man heeft er behoorlijk last van, ze zijn iig hard aan het werk om de problemen op te lossen. Nog 15 procent heeft last van storing Vodafone | nu.nl/internet | Het laatste nieuws het eerst op nu.nl
Dit staat op facebook: Een deel van het probleem is opgelost! Door de brand in de netwerkcentrale van Vodafone in Rotterdam kan een deel van jullie in deze regio geen gebruik maken van het Vodafone netwerk. Voor klanten buiten deze regio die vandaag ook last hadden van de storing: jullie signaal wordt nu omgeleid via Amsterdam en zal weer moeten werken! We verwachten dat door middel van de noodvoorziening het 2G netwerk in de getroffen regio aan het einde van de dag weer functioneert. Veertig techneuten op locatie werken momenteel keihard aan het oplossen van de problemen. Helaas verwachten wij dat door vuur- en waterschade alle apparatuur in het gebouw volledig verwoest is...
ben nu alleen benieuwd of dat van ons wel van die brand is. Lijkt mij dat we daar in duitsland geen problemen van hoeven te hebben, maar wel toevallig dat het tegleijk is dan
Ja irritant. Mijn man is vandaag retedruk met van alles en had vanmiddag een belangrijke afspraak. Had me gevraagd hem te bellen zodat hij het niet zou vergeten of te laat zou komen.. is dus niet gelukt omdat hij vodafone heeft, hoop dat hij zelf de afspraak niet vergeten is.
Wat ze vanmorgen zeiden is dat de andere netwerkpunten overbelast raakten omdat rotterdam er tussenuit viel. Dat zou het misschien kunnen zijn?
Erg irritant! Mijn broertje wilde mee naar de ikea .. ik zeg net tegen mijn vriend ik bel m wel... ownee ik heb geen verbinding! hoe irritant! Vriend heeft zelfde provider
Ah, vandaar dat Whatsapp enz het zo enorm slecht doet!! Duurt een paar uur voordat er een reactie doorkomt...
Ik heb het zoiezo rustig, hij was weer eens leeg en ik had geen zin om m op te laden, doe ik straks wel. Zo belangrijk ben ik niet dat ze me ineens vandaag allemaal zouden gaan bellen.
Mijn man kan vanaf vanmorgen weer bellen, hij ziet het positief in het is zijn werk telefoon dus lekker rustig! Hahaha. Hij kon vanaf half 8 vanmorgen weer bellen en wij wonen niet in de regio rotterdam zoals ze op het nieuws e.d. zeiden. Maar voor prive gebruik lijkt het mij heel erg vervelend om niet bereikbaar te zijn e of te kunnen bellen!
Hey guppekop, wij ook nog steeds telefoonloos. Wij zeiden ook al tegen elkaar; je zou maar net met werk bezig zijn. Echt zwaar vervelend. Wij zijn net de moezel uit en in de afvaart. Gaan na de pasen pas lossen dus voor ons is de schade nog te over zien. Mailen jullie nu met de bevrachter of kijken jullie het nog even aan? Liefs