Het schiet maar niet op...

Discussie in 'De bevalling' gestart door cvwinkoop, 4 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. cvwinkoop

cvwinkoop Bekend lid

31 mei 2007
    653
    0
    0
    Student
    Veenwouden
    Gisteren ben ik door de verloskundige gestript. Nou ben ik vannacht wel de slijmprop met wat bloed verloren, maar verder is er nog geen actie. Ik moest vanmorgen voor een CTG en echo naar de gyn in het ziekenhuis. Alles zag er goed uit, maar ik moet wel morgen weer terug komen. Dan gaan ze weer CTG en echo doen en als er dan minder vruchtwater is moet ik waarschijnlijk blijven om te worden ingeleid. Als er nog voldoende vruchtwater is dan wordt ik waarschijnlijk na het weekend ingeleid (als de bevalling niet uit zichzelf begint).
    Het is allemaal een beetje vermoeiend, en het schiet maar niet op, maar volgens mij is het einde nu dan toch in zicht!

2. cindy en marcel

16 sep 2007
    98
    0
    0
    thuisblijfmoeder
    eindhoven
    Balen he dat lange wachten en het maar niet op willen schieten moedeloos word je ervan. Maar het ziet er idd naar uit dat er bij jou dan nu toch eindelijk schot in de zaak komt,
    Heel veel succes alvast met je bevalling, ik hoop dat ik je snel mag opvolgen

3. avana1986

avana1986 Lid

10 sep 2007
    86
    0
    0
    Ik kan nu al niet meer wachten, kan je nagaan als je ruim een week overtijd bent..

Succes hopelijk kun je morgen al je kleine in je armen houden..

4. Lindangel

Lindangel Fanatiek lid

27 dec 2007
    3.742
    1
    0
    Oh, ik herken dit zo... Ik ben pas vijf dagen overtijd, maar ik ben het helemaal beu. Heb van de week gevraagd wanneer ik wordt overgedragen aan het ziekenhuis, en dat is pas op 15 november. Of tenminste, als ik dus na twee weken (14 november) nog niet bevallen ben, krijg ik op 15 november een afspraak met de gyn en word ik op z'n vroegst op 16 november ingeleid.

Dat duurt dus nog anderhalve week! Ik weet dat ik me er maar niet te druk om moet maken, maar ik was zelf ook 14 dagen overtijd en mijn moeder is ook ingeleid bij mij, dus ik houd er toch rekening mee dat het zo lang kan duren.

Ik wil zo graag mn mannetje in mn armen houden. Ik wil helemaal niet meer wachten...

En dan al die mensen (ze bedoelen het echt goed) die maar blijven bellen en smsen en direct met elkaar gaan zitten bellen als ik een keer geen zin heb om op te nemen (vind je het gek als je continu gebeld wordt): zou ze al aan het bevallen zijn? En als ik dan weer wat laat horen, zijn ze helemaal teleurgesteld. Moet je nagaan hoe ik me voel!

Sorry voor het gezeur, maar ik wil zo graag dat het begint! Dan maar jarig op 5 december, het kan me niets meer schelen!

5. RoxStar

RoxStar Lid

20 mei 2008
    78
    0
    0
    Secretaresse
    Den Haag
    Gister heb ik bijna het zelfde meegemaakt.. Ik ging naar de VK voor de standaard controle en daar bleek alles in orde, behalve mijn bloeddruk.. Ook ben ik gestript en zou ik binnen 24 uur weeën moeten krijgen (kan nog tot 11.30uur vanmiddag beginnen).. Helaas voel ik nog niets.. Daarna ben ik doorgestuurd naar het ziekenhuis voor een CTG. Alles netjes in orde, maar als ik dit weekend niet beval, moet ik maandag ook weer terug komen.. Ze gaan dan ook kijken of ik misschien ingeleid kan worden.. Ik baal echt als een stekker :evil: .. Succes met de laatste loodjes en natuurlijk met de bevalling

6. RoxStar

RoxStar Lid

20 mei 2008
    78
    0
    0
    Secretaresse
    Den Haag
    @Cvwinkoop

Hoi Hoi,

Ben je inmiddels bevallen? Ik ben benieuwd.

Groetjes, RoxieJ

Deel Deze Pagina