Ik ben al een aantal jaren bekend met alopecia androgenetica (de vrouwelijk vorm van mannelijke kaalheid) en ben ruim 6 maanden geleden bevallen van mijn dochtertje. De eerste maanden na de bevalling hield ik mijn hart vast om de voorspelde haaruitval....maar die bleef uit. Misschien door de borstvoeding ( die ik overigens nog altijd fulltime geef). Maar nu is het ineens wel erg hard aan het gaan. En in tegenstellign tot de meeste dames die haaruitval hebben na de bevalling, zal het zich bij mij waarschijnlijk nooit meer herstellen. Nu ben ik dus benieuwd of er hier op dit forum ook dames zijn, die alopecia hebben en die ook bevallen zijn. ik ben heel erg benieuwd hoe bij jullie het verloop was. Op zo'n groot forum als dit, kan ik me namelijk nauwelijks voorstellen, dat ik de enige ben met dit euvel...
Hoi, Wat vervelend voor je zeg. Zelf ben ik er niet bekend mee maar mijn zoontje heeft het (alopecia areata). Hij had 3 grote kale plekken op z`n hoofd op 3 jarige leeftijd. Gelukkig is dat na een tijd weer terug gegroeid. Hopelijk blijft het weg. Hij is nu net 5 geworden. Tot nu toe geen plekken meer. Ik hoop dat voor jou ook!