Ik ben te vroeg begonnen met de ovu testen omdat ik nu niet helemaal goed begrijp wanneer mijn eerste dag was vorige maand... Maar nu ik al vanaf maandag aan eht testen ben begint het toch een beetje te borrelen.... Wanneer heb ik nu een smile? Moest het even kwijt...
Ik ben ook veelste vroeg begonnen, maar omdat ik vorige cyclus donderdag (de 27ste dag van mijn cyclus) wat oud bloed had en pas zaterdag echt ongi werd heb ik vanaf donderdag geteld voor de zekerheid... We zullen het weekend door moeten Thanks
Ik ben ook op dag 14 begonnen en bij mij kwam hij pas op dag 19 (toen ik met die ovu-testen bezig was) Blijf volhouden. Ik heb de tweede keer met de testen helemaal geen eisprong ontdekt, maar waarschijnlijk wel gehad....
O? Dat kan ook nog? DAt zou mij echt heel erg zenuwachtig maken gezien de situatie dat de gyn waar ik geweest ben ook niet echt weet of de bloedtest van vorige maand wel echt klopt.
@ nieuwbegin ik ben maandag begonnen met de ovu testen , ik gebruik de ovutesten van cb , en dan niet die met de smily maar met de streepjes zo gezegd . Maar tot nu toe is het eerst streepje echt super licht en de 2e gewoon van kleur , ik ben bijna een vergroot glas nodig om het eerste lijntje te zien hihi. En dat allemaal op dag 41 ..... Vorige cyclus had ik waarschijnlijk een eisprong op dag 65 en werd ik op dag 72 ongi ... Maar ik ben ook halverwege de cyclus begonnen hoor , ten eerste omdatg ik van de week brandend nieuwsgierig was naar de ovutest ) en naar mijn spoorloos ei) en ten tweede als ik weer een cyclus heb van 72 dagen ( wat waarschijnlijk weer zo zal zijn volgens de gyn )heb ik geen zin om 7 tot 8 weken lang iedere week 30 euro neer te leggen , vnid het een hoop geld . Nou succes met je ovutesten , ik hoop dat je eerdaags een smily hebt . Gr.sybje
trouwens ik heb het idee dat ik niemand hoor over de cb ovutesten zonder smiley ..... Ik gebruik toch wel de goeie ? gr sybrichje