Ik heb vanochtend getest en er is een heel licht streepje te zien. Ben ik dan zwanger? Ik heb namelijk wel vaker gelezen dat een streepje een streepje is. Maar is dat ook zo? groetjes
Geen idee,heb een beetje hetzelfde verhaal..Gister een licth streepje vanochtend was het negatief.Ik test over een paar dagen nog eens.Ze zeggen dat het Hcg dan gestegen moet zijn..Succes!
Heel erg bedankt voor je antwoord! Ik ga het morgen dan nog maar is een keer proberen! Succes! hoop voor je dat het gelukt is!
Als je echt duidelijk een licht streepje ziet, dan ben je zwanger en dan moet het over een paar dagen zelfs dikker worden.. Alvast voorzichtig gefeliciteerd
ja het is echt duidelijk een licht streepje, hoef me bril er niet voor op te doen ofzo haha dus dan kan ik er eigenlijk wel van uit gaan dat ik zwanger ben? Ik heb me banner op goede hoop alvast aangepast
Jaaaa, ik vind van wel Je hebt blijkbaar nog heel weinig hcg aangemaakt. Over een paar daagjes gewoon nog een keer testen en kijken of hij dikker is geworden.. Geniet ervan
Nou weet ik niet echt, maar ik heb hier heel vaak gelezen dat de romed testen niet betrouwbaar zijn, vandaar
ik had ook eerst een licht streepje ik wilde het ook ni geloven twee dagen later was die al veel donkerde! dus ga er maar van uit dat je zwanger ben grt lisette
succes meiden,. mijn test was negatief vanmorgen maar nog geen NOD. En ben altijd stipt op tijd. dus ik wacht het even af liefs kim
Nou nu net maar weer even getest en ja hoor weer een streepje, wel al weer iets donkerder dan de vorige. Dus ik denk dat ik echt zwanger ben!