hey meiden het is erg snel gegaan heb geloof ik een maand of anderhalf maand geleden een topic geplaatst dat we moesten verhuizen omdat deze huizen erg oud zijn en erg veel tocht heeft en vocht wegens gezondheids problemen van de kids kregen we voorang door de ggd we mochten vanaf 3 mei gaan reageren op huizen heb 1 keer gereageerd en we werden vorige week dinsdag gebeld of we de papieren nog niet hadden gekregen want ze hadden een huis voor ons wegens een fout bij de woningbouw was die niet verstuurd maar goed mijn vriend had de brief opgehaald en moesten voor donderdag al door geven of we het huis wouden wij gelijk naar het huis heen en het was het huis waar we natuurlijk op gereageerd hadden is maar 3 straten verderop en bij mijn broer in de straat het huis zag er super uit alleen erg geel door het vele roken maar dat maakt niet uit het huis is groter de woonkamer is veel groter de keuken ook de badkamer en wc beneden zijn 3 jaar geleden gerenoveerd 3 slaap kamers en een zolder met vaste trap en een grote tuin we zijn zo blij we hebben vandaag de sleutels gekregen het heeft eigenlijk alles wat ik te wensen had moest het even kwijt we zijn zo blij
thnx meiden we zijn vanmiddag gelijk begonnen haha in dit oude huis hebben we nooit af gekregen omdat we met spoed moest verhuizen toen ik hoogzwanger was zolang de woonkamer en kinderkamers maar klaar waren nu ga ik het totaal anders doen eerst het hele huis klaar en dan verhuizen hier was het zo smerig de vet kreeg je niet meer uit de keuken plafond enz kon geen verf tege op in het nieuwe huis is alles nog netjes en schoon dan heb je ook het gevoel van het is schoon in dit huis denk ik waarom maak ik het nog schoon ziet er toch nog vies uit
zal wel paar foto's plaatsen let niet op de rotzooi foto's zijn gemaakt toen we gingen kijken en de oude bewoners er nog waren
He, wat een fijn nieuws. Je klinkt helemaal blij en dat ben je natuurlijk ook. Veel geluk in jullie nieuwe stulpje!