Ik wil en moet hier zsm weg, wie heeft tips?

Discussie in 'De lounge' gestart door Pientjelien, 31 aug 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pientjelien

31 aug 2017
    27
    39
    13
    Vrouw
    Bedankt voor alle reacties! Ik kom daar nog even op terug.

Ik heb nog niet eerder kunnen reageren; er is veel gaande en breek m'n hoofd over alle mogelijkheden om hier weg te kunnen.
    En daar wordt je creatief van heb ik gemerkt:rolleyes:

Wie zou ik vanavond een pb mogen sturen? Ik zit met een idee, maar ik ben benieuwd naar jullie mening!

2. twinkle star

twinkle star Niet meer actief

Je mag me een pbtje sturen heb in dezelfde situatie gezeten en in mijn werk ook met deze situaties te maken.

3. hardlopertje

hardlopertje Bekend lid

9 jul 2012
    853
    28
    28
    Ergens op de aardbol
    Pb me maar geen enkel probleem.

4. Lafelife

Lafelife Fanatiek lid

25 apr 2017
    1.604
    1.064
    113
    Vrouw
    Veel sterkte en geluk! Ik herken het vanuit mijn jeugd. Helaas heeft het zijn sporen enorm nagelaten bij mij en bij mijn broer en zus. Maar jij kiest wel voor je kinderen en daarom vind ik je dapper.

5. jupke

jupke Niet meer actief

Pb me maar.
    Ik heb in dezelfde situatie gezeten. Ongeveer dan.

6. Ysabella

Ysabella VIP lid

27 jan 2017
    9.043
    16.551
    113
    Pb me maar als je nog advies nodig hebt!
    Ik wil nog even tegen je zeggen dat ik het bewonderingswaardig van je vind dat je er nu zo mee bezig bent, dat vergt veel moed en doorzettingsvermogen!

Pientjelien vindt dit leuk.
  7. kleinegup

kleinegup Fanatiek lid

19 aug 2015
    1.533
    382
    83
    Vrouw
    Ik heb geen ervaring gelukkig maar mocht het nog nodig zijn, mag je me een pb sturen. Sterkte en ik heb veel respect voor je.

8. Nanoe2

Nanoe2 Niet meer actief

Vind het heel moedig dat je dit gaat doen!
    Wil je heel veel succes en sterkte wensen.

Pb mag altijd, maar weet niet of ik je kan helpen, zoiets (gelukkig) niet meegemaakt.

9. Pientjelien

31 aug 2017
    27
    39
    13
    Vrouw
    Jouw opmerking doet me goed. Dankjewel. Het heeft lang geduurd voordat ik realiseerde dat blijven omwille van de kinderen het slechtste is wat je kan doen.

10. Mery

Mery Bekend lid

24 mei 2017
    697
    278
    63
    Vrouw
    Ook heel veel sterkte toegewenst.Je bent al moedig om door te gaan en achter je keuze te blijven.Het zal in het begin niet makkelijk zijn maar je hebt je ouders ook nog achter je.Ga door en zet hem op,je kunt het! Ik heb in mijn nabije omgeving een dame die het super goed is gelukt om een slechte relatie te beeindigen.Op de een of andere manier komt er een soort kracht vanuit je! Veel geluk!

Deel Deze Pagina