Bedankt voor alle reacties! Ik kom daar nog even op terug. Ik heb nog niet eerder kunnen reageren; er is veel gaande en breek m'n hoofd over alle mogelijkheden om hier weg te kunnen. En daar wordt je creatief van heb ik gemerkt Wie zou ik vanavond een pb mogen sturen? Ik zit met een idee, maar ik ben benieuwd naar jullie mening!
Je mag me een pbtje sturen heb in dezelfde situatie gezeten en in mijn werk ook met deze situaties te maken.
Veel sterkte en geluk! Ik herken het vanuit mijn jeugd. Helaas heeft het zijn sporen enorm nagelaten bij mij en bij mijn broer en zus. Maar jij kiest wel voor je kinderen en daarom vind ik je dapper.
Pb me maar als je nog advies nodig hebt! Ik wil nog even tegen je zeggen dat ik het bewonderingswaardig van je vind dat je er nu zo mee bezig bent, dat vergt veel moed en doorzettingsvermogen!
Ik heb geen ervaring gelukkig maar mocht het nog nodig zijn, mag je me een pb sturen. Sterkte en ik heb veel respect voor je.
Vind het heel moedig dat je dit gaat doen! Wil je heel veel succes en sterkte wensen. Pb mag altijd, maar weet niet of ik je kan helpen, zoiets (gelukkig) niet meegemaakt.
Jouw opmerking doet me goed. Dankjewel. Het heeft lang geduurd voordat ik realiseerde dat blijven omwille van de kinderen het slechtste is wat je kan doen.
Ook heel veel sterkte toegewenst.Je bent al moedig om door te gaan en achter je keuze te blijven.Het zal in het begin niet makkelijk zijn maar je hebt je ouders ook nog achter je.Ga door en zet hem op,je kunt het! Ik heb in mijn nabije omgeving een dame die het super goed is gelukt om een slechte relatie te beeindigen.Op de een of andere manier komt er een soort kracht vanuit je! Veel geluk!