Reunie

Discussion in 'De lounge' started by nieuwbegin, Mar 20, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. nieuwbegin

nieuwbegin Fanatiek lid

Jan 24, 2007
    1,272
    0
    0
    Twee jaar terug was ik via schoolbank.nl bezig een reunie op te zetten van mijn lagerschool. Door omstandigheden heb ik dat toen niet afgemaakt, maar wel een aantal mailtjes gekregen. Die heb ik soms niet eens beantwoord omdat er dus heel veel andere dingen gebeurde.
    Nu zou ik het toch wel weer willen oppakken. Maar voel me een beetje raar om die mensen te gaan mailen van he ja weten jullie nog dat ik het had over...

Hoe zouden jullie dat doen?

2. woezeltje

woezeltje Fanatiek lid

Mar 2, 2007
    1,623
    0
    0
    ik zou degene die je zelf kent plus die van de mail toch laten weten dat je het graag nog eens wilt proberen.tenslotte is er verder niemand geweest die het wel gedaan heeft.
    er zijn altijd een paar die nog enkele klasgenoten zien,en wie weet wil er iemand je helpen met het organiseren.
    succes

3. Loltsje82

Loltsje82 Fanatiek lid

Oct 20, 2006
    3,624
    0
    0
    zorgcoordinator
    Friesland
    Je kan die mensen toch uitleggen waarom je de vorige keer niet hebt gereageerd. Ze snappen het vast wel.

Succes!
    Groetjes Miep

4. Karina

Karina Fanatiek lid

Mar 31, 2006
    1,987
    0
    0
    Mamma & masseuse
    Rotjeknor
    Gewoon de waarheid vertellen zonder dat je in details treedt, daar kom je het verst mee, hoef je niet te liegen en is het fijnst voor jezelf denk ik om zo de reunie verder te organiseren!

Share This Page