ik wil er voor vechten

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door Edelweisje, 21 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lon enTijn

Lon enTijn Fanatiek lid

23 mrt 2007
    1.783
    0
    0
    Gefeliciteerd met jullie zoontje!
    Wat is hij indd al veel vooruit gegaan! Ga zo door kleintje!

2. Foxter

Foxter Niet meer actief

Wauw, gefeliciteerd meid, ik duim voor jullie dat het allemaal goed gaat!

3. mimi83

mimi83 Niet meer actief

oo fijn wat een goied nieuws.. klein ventje vecht maar!!
    Hopenlijk gaat de andere long ook open de komende dagen

4. Chicken1975

Chicken1975 VIP lid

26 feb 2009
    6.291
    0
    0
    Eigenaar administratie-/belastingadvieskantoor
    Omgeving Rotjeknor
    Jippieeee het gaat helemaal goedkomen, dat moet gewoon, wat een vechtertje!!!

5. mv3hartendiefjes

mv3hartendiefjes Niet meer actief

gefeliciteerd met jullie zoon
    ik denk aan jullie en ik ga zo super hard duimen dat alles goed blijft gaan met jullie kereltje

6. Mamanama

Mamanama Fanatiek lid

10 apr 2009
    4.080
    65
    48
    Zoetermeer
    Edelweisje, van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoontje! Wat een vechtertje, als ik het zo hoor! Heel veel geluk en ook sterkte de komende tijd.!

7. Edelweisje

Edelweisje Actief lid

22 nov 2007
    451
    0
    0
    Hey,
    de dokters zeiden vandaag dat ons ventje een enorm vechtertje is. Ze zien hem al allemaal super graag
    Het is wel leuk dat ze ook op de neo weten dat we hier aan 20 weken binnengekomen zijn, en nu al zo ver staan dus.
    Ik heb een goed gevoel bij de afdeling, je krijgt super veel uitleg en je mag elk moment van de dag gaan, ze leggen ook uit wat ze telkens doen enzo. Ook al snap je er niet altijd alles van.

8. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    wat fijn edelweisje! Doet hij het het goed?

9. mv3hartendiefjes

mv3hartendiefjes Niet meer actief

nou meis dat is echt super fijn
    dan voel je je ook begrepen en is het ook stukke fijner om je kindje daar achter te laten voor even
    als je moet slapen of eten..
    succes hoor voor de komende tijd ennuh hij komt er wel
    zo te horen is het een erg sterke kereltje

10. collo003

collo003 VIP lid

12 feb 2009
    7.802
    1
    0
    Oeteldonk
    Edelweisje
    Wat fijn dat jullie mannetje het zo goed doet. Hij heeft tenslotte wel al heel lang het goede voorbeeld gehad van zijn mama he? Da's ook een vechter! Hoop echt dat hij de komende dagen nog veel aansterkt en dat zijn andere longetje ook goed gaat ontwikkelen. Houd je ons op de hoogte? We leven zo enorm met je mee!

11. mjansen83

mjansen83 Lid

1 mrt 2010
    31
    0
    0
    NULL
    NULL
    Edelweisje, ik lees dat je zoontje er is! allereerst gefeliciteerd! en tegelijkertijd ook heel veel sterkte, hij gaat het vast redden, ik las al dat hij heel sterk is!!! wat goed! ik hoop zo voor jullie dat het allemaal goed komt!! en dat jij je natuurlijk ook goed voelt, moet vast emotioneel geweest zijn voor je en nog steeds zijn, je kleine ventje zo zien vechten. heel veel vechtlust, zoals al eerder is gezegd! gr.,

12. Ons Kleintje

Ons Kleintje Niet meer actief

gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoontje!
    met hoeveel weken is hij geboren?
    je mag je aansluiten bij de prematuurmama`s als je dat wilt? Ben zelf ook mama van een te vroeg geboren kindje (geboren met bijna 28 weken)
    veel succes in deze spannende tijd!

13. babs81

babs81 Niet meer actief

edelweisje

Hoest nu met jullie?? 2/3 dagen niets gelezen van je!! alles goed??

14. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    Edelweisje: Super gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon, en wat een mooi gewicht nog zeg voor bijna 31 weken.
    Super dat het goed met hem gaat. Hopelijk gaat het zo door en mag hij mee naar huis.

15. twinkle star

twinkle star Niet meer actief

Super gefeliciteerd maar ook sterkte d ekomende tijd. Zo te zien is het een echt verchtertje!! Ik hoop dta alles nog steed zo goed gaat en dat hij deze stijgende lijn zal volhouden!

16. stampvamp

stampvamp Fanatiek lid

30 jan 2007
    1.719
    0
    0
    zelfstandig ondernemer
    ik ben ook erg benieuwd hoe het nu gaat, ik hoop dat je niks laat horen omdat je het druk hebt met je kleine manneke hopelijk gaat alles goed met hem! dikke knuffel!

17. Edelweisje

Edelweisje Actief lid

22 nov 2007
    451
    0
    0
    Hoi;
    Ik geraak nog es op internet...
    Ons keppeke doet het heel goed. Vandaag heb ik hem zijn pampertje mogen verversen. Dat deed raar want je hebt t gevoel da je hem precies gaat breken.
    Ze zijn vandaag ook gestart met 2 keer voeden via de sonde. weliswaar nog maar 2x 1ml maar t is een begin. Hij ademt nu ook al een stuk zelf. maar heeft natuurlijk nog een lange weg te gaan. Toen we vanmorgen gingen was ik zo aan t denken... vorige week stonden we ook aan zijn couveuse maar met veel minder goe nieuws in t zicht. K ben heel erg blij dat ie blijven vechten is en nu al zo ver staat.
    Het afkolven lukt heel goed, ben wel erg moe en heb een beetje een automatische piloot gevoel. We gaan 2 keer daags langs en bellen nog es voor het slapengaan.

@ons kleintje: zal eens gaan neuzen bij t rubriekje.
    Mijn zoontje is geboren op 31w en 1 dag

gr.
    gr. Edelweisje

18. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    wat fijn dat hij het zo goed doet en ook al een stuk zelf ademt! Dat is toch wel een supergoed teken!

19. MelanieL29

MelanieL29 Bekend lid

9 aug 2006
    803
    0
    0
    Hoi,
    Wat goed om te horen dat er positieve ontwikkelingen zijn.
    Hoop dat jullie een beetje slaap krijgen. Maar dat kolven is heel intensief en dan ook nog eens 2 x per dag naar het ziekenhuis.
    Maar knap dat je het doet. Blijf met veel interesse lezen.
    Met 34 weken gaat zich ineens meer ontwikkelen. Dan wordt de zuigreflex ook meer gestimuleerd. Good luck!

20. sweetchocolate

sweetchocolate Niet meer actief

Gelukkig dat het al beter gaat dan vorige keer. Wat een vechtertje hebben jullie zeg. Om trots op te zijn!

Deel Deze Pagina