Hey, Alweer een paar dagjes stabiel. Gisteren geholpen met de verzorging en hij was helemaal wakker en lag te kijken. De voeding gaan ze vandaag wat verhogen naar 8x 5cc. De vertering gaat goed, vandaar.... Verder is het afwachten wat de longen verder doen. gr
fijn dat het nu weer wat beter gaat en hij wat meer mag/kan eten. Hopelijk gaat de beademing ook snel goed. Sterkte
vanmorgen terug lek in de longetjes. Vanavond hebben we gesprek met de neonatoloog. hopelijk komt het allemaal nog goed. gr
oh dat is schrikken zeg, ik hoop dat je ventje zich er doorheen kan slaan! hou je taai meid! hopelijk snel weer goed nieuws!
Hey, we hadden een heel goed gesprek met de dokter, we weten nu wat ze allemaal al hebben gedaan en wat we nog mogen verwachten. De dokters doen hun uiterste best. Maar t lekje moet eigenlijk vanzelf genezen. We zitten helaas terug in de gevarenzone. Als ie er goed doorkomt, willen de dokters hem voor zijn eigen bestwil, wel lang in t ziekenhuis houden. t kan niet de bedoeling zijn dat ie na 2 dagen thuis terug in t ziekenhuis komt met iets ernstig. Het is dus nog eigenlijk koffiedik kijken met ons zoontje.
heftig maar denk wel dat dat idd het beste is, beter dat hij echt goed aangesterkt is en dan mee naar huis gaat dan dat je risico loopt op idd een ernstiger iets en weer terug moet met hem. dat lijkt me nog veel heftiger ... ik hoop echt dat hij zich er goed door zal slaan, hoe gaat het met jullie nu, hebben jullie wel veel steun aan elkaar ? of is het een beetje moeilijk nu? wat ik me heel goed voor kan stellen overigens want ik denk dat het ontzetend zwaar is zoiets mee te moeten maken, ik hoop echt op goed nieuws binnenkort! dikke knuffel!
zo dat is idd wel heftig nieuws zeg! zitten jullie in het ronald mc donaldhuis of gewoon thuis? trek je het een beetje?
Hey, Mijn man en ik kunnen goed praten met elkaar. Ook al is het redelijk druk met heen en weer lopen, onze oudste naar school brengen, halen en zijn verzorging. Ik trek het nog, gelukkig maar. Ik heb ook veel steun van ouders, schoonouders en de beste vrienden. Ik vind het ook fijn om hier es mijn hart te kunnen luchten. doet ook es deugd af en toe. gr.