Met kleine babystapjes komen jullie er ook wel. Alhoewel dit wel weer een erg mooie stap vooruit is! Ben heel benieuwd of hij wat is aangekomen en wat hij nu weegt.
hey, hy reageert goed op de nieuwe beademing...hij maakte een goeie start ook. de vorige keer lag ie er amper 40 min aan. toen was zijn lekje in de longen ook nog niet helemaal dicht. vorige week hebben ze hem dan eens een hele week met rust gelaten en extra longrijpers gegeven, die doen nu hun werk... ze hebben hem ook al eens gewogen en ie weegt nu 1,455 kg we hopen dat t zo positief blijft en we eindelijk eens vooruit kunnen.
Hoi Edelweisje, Ik hou jullie nog steeds in de gaten hoor. Ben heel blij dat het goed gaat met je ventje. Nu hij wat stabieler is kan hij ook wat meer energie in het groeien stoppen. Hopen dat de steigende lijn doorzet. Dikke knuffel
Gisteren was de sint geweest voor alle prematuurtjes (knuffelmuisje) Lief he..... Vanmorgen had ie bodytje aan (dat helemaal open kan) Hij mag tijdens de verzorging van de c-pap. Hij doet het heel goed dan. Geen last van saturatiedalingen of alarmpjes. Ik hou wel telkens mijn hart vast gr.
Geen saturatiedalingen is een heel goed teken! En dat hij ook al een rompertje aan mag ook. Heerlijk hoor! Hopelijk blijft het zo goed gaan!
Merciiiiiiiiii Hij doet t nog steeds goed aan de c-pap, mag er af en toe al een uurtje af. super gewoon. Nu volhouden en goed aansterken. Hij weegt nu al 1,600 kg gr. Edelweisje
1600 gram gaat de goeie kant heen hoor! Hoop dat hij snel helemaal van de beademing af mag. Van de andere kant kan hij zijn energie beter in het groeien steken..een beetje hulp met ademen is dan niet zo erg...
Op sommige momenten ben je superblij dat je voor dit alles zooooooo gevochten hebt, vanavond was er zo'n moment. We kwamen in t ziekenhuis en de dokter zei dat we hem even mochten op de arm nemen.... joepi wat was ik blij. Hij heeft de ogen uitgekeken en was alles heel mooi aan t volgen. Yes na 7 weken mocht ik nu eens even echt genieten van hem. groetjes
wat goed om te lezen! Ik volg je verhaal al een tijdje en alhoewel het bij ons een hele andere situatie was weet ik wat het is als je kind in het zkh ligt en aan de beademing ed. En dat je hem vast mag houden is toch wel een super-super hoogte punt. Gefeliciteerd! Hopelijk houdt hij deze stijgende lijn vast. En wat een positivteit spreekt er in al jouw berichtjes door, ondanks alles.
Jeetje wat een super moment voor jullie. En dat er maar heel snel meer van dit soort momenten mogen volgen!!!
wat fijn dat je zon mooi moment hebt mogen meemaken nu! je hebt er lang op moeten wachten maar ik hoop echt dat er snel meer van deze momenten mogen volgen ook ik vind je enorm sterk ondanks de moeilijke periode die je meemaakt en ik hoop snel meer van die geweldige momentjes hier te mogen lezen!