ik wil er voor vechten

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door Edelweisje, 21 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Edelweisje

Edelweisje Actief lid

22 nov 2007
    451
    0
    0
    Dank u wel...
    Vandaag mocht ie even van t flesje een beetje drinken. het ging heel goed maar hij was heel erg moe. ze gaan het ook enkel zo doen als ie alert en wakker genoeg is. Ik ben zo ontzettend blij dat ie nu vooruit gaat. Ook al zal hij nog een hele tijd in t ziekenhuis moeten blijven, t feit dat ie vooruit gaat en zelf zo vecht is voor ons een super mooi geschenk dat we terug krijgen.

xxx

2. collo003

collo003 VIP lid

12 feb 2009
    7.802
    1
    0
    Oeteldonk
    Wow, wat een mooi nieuws weer. En wat zul je blij zijn geweest toen je hem even vast mocht houden. Weet zeker dat het hem ook erg veel goed doet! Ben ook blij dat je zo blij kan zijn met de kleine stapjes die hij maakt, want het moet wel zwaar zijn voor jullie allemaal.
    Hebben ze ook een schatting van hoe lang hij nog moet blijven of gaan ze daar niet aan beginnen en kijken ze het gewoon per dag?

3. twinkle star

twinkle star Niet meer actief

wow ik had al een tijdje niet meer gekeken hoe het ging maar wat een super goed nieuws zeg!!!!

4. Mamanama

Mamanama Fanatiek lid

10 apr 2009
    4.080
    65
    48
    Zoetermeer
    Goed nieuws zeg!

5. MelanieL29

MelanieL29 Bekend lid

9 aug 2006
    803
    0
    0
    prachtig moment he eerste flesje. Heeft hij ook een prematuur speentje van het ziekenhuis om het zuigreflex te bevorderen?
    Die konden wij speciaal op die afdeling aanschaffen.

6. Edelweisje

Edelweisje Actief lid

22 nov 2007
    451
    0
    0
    Hey,
    Ons ventje doet t idd heel goed. we duimen verder. Wanneer ie naar huis mag, weten we nog niet en dat weten de dokters ook niet he. Dat hangt af van zijn eigen kunnen en wilskracht. Hij heeft idd een eigen speentje. Dat kregen we gewoon van t ziekenhuis.
    gr

7. MelanieL29

MelanieL29 Bekend lid

9 aug 2006
    803
    0
    0
    Super. Zal nu vast iedere dag in kracht toenemen. Alvast hele fijne kerstdagen samen gewenst!

8. Edelweisje

Edelweisje Actief lid

22 nov 2007
    451
    0
    0
    Voor iedereen hier ook goeie feesten en en mooi nieuw jaar gewenst...
    Wanneer ons ventje naar huis mag, weten we nog niet, t is beetje dag per dag kijken he. eerst helemaal van de c-pap afraken en dan voorbereiden op het naar huis gaan. gr

9. collo003

collo003 VIP lid

12 feb 2009
    7.802
    1
    0
    Oeteldonk
    Edelweisje
    Wens jullie viertjes ook een hele fijne kerst toe en hoop dat je je manneke steeds vaker mag vasthouden en dat hij lekker zelf kan gaan drinken en zelf ademen. Ben wel benieuwd naar jullie manneke trouwens of wil je liever geen foto's plaatsen op het forum?
    Groetjes!

10. Twijfel

Twijfel Fanatiek lid

4 mei 2010
    2.003
    1
    0
    huisvrouw/moeder
    Noord Brabant
    Edelweisje: hele fijne kerstdagen gewenst.

11. Edelweisje

Edelweisje Actief lid

22 nov 2007
    451
    0
    0
    alles ok met ons klein ventje... Kerstavond met gezinnetje gevierd en kerstdag met de beste maten...
    Oudejaar komen mijn schoonouders eten en deze week gaan we nog es naar mijn ouders en naar andere vrienden.

De 2e oogtest van vrijdag was ook prima. Zijn grote katheder mocht er uit. Hij is nu nog een stukje beweeglijker. Nu duimen dat alles ook goed komt met de longen, ze groeien wel maar hebben nog een lange weg te gaan. We hopen dat ie tegen de lente naar huis mag.

gr. Edelweisje

12. collo003

collo003 VIP lid

12 feb 2009
    7.802
    1
    0
    Oeteldonk
    Poeh meid, das nog een lange weg te gaan... Maar wel heerlijk dat hij toch weer vooruit gaat.

13. Twijfel

Twijfel Fanatiek lid

4 mei 2010
    2.003
    1
    0
    huisvrouw/moeder
    Noord Brabant
    O meid, dat is zeker nog een lange weg. Ik hoop en bid dat het misschien onverwacht toch een stuk sneller zal gaan allemaal. Sterkte voor jullie allemaal

14. MelanieL29

MelanieL29 Bekend lid

9 aug 2006
    803
    0
    0
    Als het maar met sprongetjes vooruit blijft gaan. Maar is zeker nog een lange weg te gaan.
    Hoeveel weegt hij nu?

15. Edelweisje

Edelweisje Actief lid

22 nov 2007
    451
    0
    0
    Hey,
    t is zeker nog een lange weg maar wie weet gaat t ineens veel vlugger.
    Deze ochtend een klein buisje in de neusholte gestoken in plaats van c-pap want die verzet hij altijd en is er boos op.... T buisje kan ook heel gemakkelijk weg dus qua beademing blijft t allemaal hetzelfde. Hij weegt nu 1,900 kg
    De voeding en de vertering gaan goed, heeft altijd eigenlijk goed gegaan.

Gr

16. MelanieL29

MelanieL29 Bekend lid

9 aug 2006
    803
    0
    0
    Jeetje dan is hij flink gegroeid zeg. Dat is erg positief.
    Kan me voorstellen dat het via de neus fijner voor hem is.
    Hoop dat met het goed aankomen en groeien ook de longen lekker mee gaan doen. Op naar meer goed nieuws !!!!

17. twinkle star

twinkle star Niet meer actief

Jeetje ik had niet gedacht dat het nog zo lang zou kunnen duren eer hij naar huis mag. Maar hij heeft bewezen dat het een vechtertje is dus dat gata zeker goed komen! En dan....gaat de vlag uit!!

18. Edelweisje

Edelweisje Actief lid

22 nov 2007
    451
    0
    0
    Hey,
    Ondertussen al een paar dagjes zonder c-pap/buisje. Hij heeft nu 40 % zuurstof in de couveuse. Op 1jan zou hij in principe geboren zijn. Ik heb de verpleging gevraagd om hem es te meten en wegen. Hij weegt nu 2,070 kg en is 47 cm groot.

gr

19. MelanieL29

MelanieL29 Bekend lid

9 aug 2006
    803
    0
    0
    Wouw wat een goed nieuws. Gelukkig Nieuwjaar! Gaat toch echt met sprongen vooruit!

20. jojo32

jojo32 Fanatiek lid

26 nov 2008
    1.871
    8
    38
    nu huisvrouw
    grunn
    wauw wat goed voor zon klein mannetje zeg

Deel Deze Pagina