ik wil er voor vechten

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door Edelweisje, 21 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. stampvamp

stampvamp Fanatiek lid

30 jan 2007
    1.719
    0
    0
    zelfstandig ondernemer
    wat goed om zon positieve berichten te lezen!! super dat je manneke zon sprongen maakt!! das een mooi begin van het jaar he!

2. sweetchocolate

sweetchocolate Niet meer actief

Zo, dat gaat de goede kant uit! Gelukkig dat hij nu zonder c-pap ademt. Hopen dat hij nog flink aansterkt en dat hij maar eerder dan de lente naar huis mag

3. collo003

collo003 VIP lid

12 feb 2009
    7.802
    1
    0
    Oeteldonk
    Wow, hij is mooi aan het groeien hoor! Al heeft hij natuurlijk nog wel even te gaan, maar het gaat wel voorspoedig zeg... En de C pap eraf. Dat is ook fijn. Merk je wel dat hij nu steeds sneller in gewicht aankomt? Hoe krijgt hij nu eigenlijk zijn voeding?

4. Edelweisje

Edelweisje Actief lid

22 nov 2007
    451
    0
    0
    Voeding gaat nog voornamelijk via sonde en af en toe een flesje.
    Hij komt goe bij.

5. collo003

collo003 VIP lid

12 feb 2009
    7.802
    1
    0
    Oeteldonk
    He meid,

Hoe is het nu met je zoontje? Nog steeds goede ontwikkelingen aan het maken?

6. jojo32

jojo32 Fanatiek lid

26 nov 2008
    1.871
    8
    38
    nu huisvrouw
    grunn
    ja ik was ook wel heel benieuwd hoe het verder nu gaat

7. Edelweisje

Edelweisje Actief lid

22 nov 2007
    451
    0
    0
    Hey,
    Sinds gisteren geen zuurstof meer in de couveuse. Hij heeft nu een neusbrilletje. De zuurstof komt nu rechtstreeks t neusje binnen en ze moeten maar heel weinig geven. Zijn saturatie's zijn prima.
    We mochten hem eindelijk nog es uit de couveuse halen. T was meer dan een maand geleden. Joepi. T flesje geven gisteren en wat geknuffeld.

8. smile17

smile17 Niet meer actief

Wat heerlijk zeg kan me voorstellen dat je daar erg van genoten hebt. Hopelijk morgen jullie dit nu vaker gaan doen

9. jojo32

jojo32 Fanatiek lid

26 nov 2008
    1.871
    8
    38
    nu huisvrouw
    grunn
    wat heerlijk voor jullie dat alles zo goed gaat wat een sterke knul hebben jullie

10. stampvamp

stampvamp Fanatiek lid

30 jan 2007
    1.719
    0
    0
    zelfstandig ondernemer
    wat een supergoed bericht om te lezen! heerlijk als je na een maand je manneke weer mag knuffelen, het ziet er goed uit als ik zo lees hoe hij vooruit gaat, ik hoop dat het allemaal niet al te lang meer mag duren voor jullie hem lekker mee naar huis mogen nemen! geniet van je manneke hij is een vechtertje dat heeft hij wel bewezen!

11. Edelweisje

Edelweisje Actief lid

22 nov 2007
    451
    0
    0
    Deze avond paste het es om grote broer binnen te laten.
    Met een maskertje en met goeie moed ging ie kijken naar broertje. Aangezien kleine broer op mijn schoot zat, kon grote broer hem dus heel goed zien.
    Hij stelde wel 100 vragen en gaf als opmerking: "Ik vind mijn broertje mooi en hij heeft mooie blonde haartjes"... haha
    Grote broer wilde ook direct hem aaien en dat mocht even aan zijn beentje. broertje sloot de oogjes en genoot van de aandacht...

12. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    ach wat super lief edelweisje!

13. Miek74

Miek74 Fanatiek lid

3 nov 2007
    1.968
    1
    0
    NH
    wat schattig! fijn dat het langzaam beter gaat!

14. sanja

sanja Actief lid

8 okt 2010
    482
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ach wat moet dat ook weer een heerlijk moment zijn geweest. Het gezinnetje bij elkaar! Fijn dat het goed gaat meid. Nog even volhouden en dan komt de dag dat jullie hem mee mogen nemen ook dichtbij.

15. Mamanama

Mamanama Fanatiek lid

10 apr 2009
    4.080
    65
    48
    Zoetermeer
    Wat heerlijk om te lezen! FIjn dat het zo goed gaat!

16. Edelweisje

Edelweisje Actief lid

22 nov 2007
    451
    0
    0
    Hey,
    ons bolletje doet flink zijn best met groeien en bloeien. Hij weegt nu rond de 2,400.
    Ze hebben nu een extra monitortje gehangen om te kijken hoe zijn saturaties zijn met dat neusbrilletje. Ze volgen het 24 uur.

17. kimv

kimv Fanatiek lid

8 jul 2009
    1.055
    0
    0
    Ik heb eigenlijk een hele tijd meegelezen maar nooit gereageerd maar ben wel heel erg benieuwd hoe het met jullie gaat?
    De laaste berichten waren goed en hoop ook echt dat het nu goed met jullie gaat. Wat een kracht hebben jullie de afgelopen periode gehad zeg ik hoop dat er nu een tijd aan gaat breken waarin jullie vooral mogen genieten.

groetjes kim

18. collo003

collo003 VIP lid

12 feb 2009
    7.802
    1
    0
    Oeteldonk
    Hoi Edelweisje
    Ben er even tussenuit geweest om zelf te bevallen, maar ben benieuwd hoe het inmiddels gaat? Alles nog de goede kant heen? Hoe is het met de longetjes?

19. MelanieL29

MelanieL29 Bekend lid

9 aug 2006
    803
    0
    0
    hoi Edelweisje,

Ben ook erg benieuwd hoe het gaat met jullie?

20. Edelweisje

Edelweisje Actief lid

22 nov 2007
    451
    0
    0
    Hey,
    Dank je meiden heel erg lief!
    @collo003 van harte gefeliciteerd hoor:)
    Onze spruit is ondertussen doorgeschoven naar een volgende box waar de kindjes minder intensief zijn. Het is er rustiger en hij kan er beter genieten van een slaapje: vooral 's nachts heeft ie nood aan een goeie dut zonder dat er alarmpjes afgaan. Ze hadden vorige week de maagsonde afgedaan voor overdag omdat ie goed drinkt maar ze hebben hem al voor de nacht ook uit gelaten omdat ie toch blijkbaar mooi wakker wordt om te drinken en ook effectief drinkt. Ze hadden het eigenlijk niet verwacht. Vanmorgen is er een longfoto genomen. T resultaat weet ik niet. Hij doet het verder goed maar kan nog niet zonder beademing.
    gr. Edelweisje

Deel Deze Pagina