ik wil er voor vechten

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door Edelweisje, 21 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ananas89

Ananas89 Fanatiek lid

31 mei 2010
    1.188
    0
    0
    Super nieuws! En wat fijn dat het zk er ook met 23 weken helemaal voor gaat!! Stelt toch ook wel gerust. En inderdaad: Jullie zijn echte vechtertjes! Sterkte!

2. Princess81

Princess81 Fanatiek lid

12 mei 2008
    1.065
    1
    0
    Hollandia
    Gelukkig dat de scan goed was, dat is iig al een hele geruststelling :D Hoop dat al de positieve ervaringen van de meiden die hier gereageerd hebben je een beetje opbeuren! Wat voor een scan krijg je vrijdag?

3. mimi83

mimi83 Niet meer actief

Supermama...;)

gellukig kan je afleiding vinden. Ik hoop dat de kleine lekker blijft zitten nog zo'n 14 weken.. succes met de scan vrijdag en wat super dat ze ervoor gaan bij 23 weken als alles goed blijft.

4. Edelweisje

Edelweisje Actief lid

22 nov 2007
    451
    0
    0
    hey,
    ik ben nerveus voor de scan van vrijdag en heb ook een dipje. ook al zou uit die scan komen dat de baby helemaal ok is, we hebben nog een lange weg af te gaan. die onzekerheid blijft enorm, ook al rust ik goed en panikeer ik niet de godhandse dag. het is en blijft onzeker. Iemand die moet rusten omwille van contractie's. en die het zo kan rekken is volgens mij nog heel wat anders.
    ook al heb ik geen contractie's mijn kindje heeft al 6 weken onvoldoende vruchtwater en daar kan ik niets aandoen.

gr

5. dolfijn1982

dolfijn1982 VIP lid

1 apr 2010
    7.023
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    Helemaal niet vreemd dat ook jij even een dipje hebt.. en de zenuwen voor de scan van vrijdag vind ik al helemaal niet vreemd!!
    Laat je niet leiden door wat anderen zeggen maar door je gevoel! Jij weet dat je alles doet voor je kindje, maar dat je het zelf verder niet in de hand hebt..

Neem even je tijd om weer even adem te halen meis.. en ga er dan weer voor!
    Dikke knuffel vanaf deze kant xx

6. Mama van 3

Mama van 3 Fanatiek lid

31 mei 2010
    3.254
    0
    0
    Pff balen zeg dat dit je overkomt!!

Hopen dat je baby goed vasthoudt en nog even blijft zitten, totdat hij er echt klaar voor is om te komen..

@ mri scan: is dit niet gevaarlijk voor de baby? Bij rontgenfoto's en mri hangt altijd zo'n bordje met zwanger--> dan geen rontgen of mri.. Ik weet niet of dit nu ook het geval is hoor.
    Maar mijn Zoontje is 2 en heeft al 2 mri's gehad en 3 ct-scannen en ze zeggen dat dit eigenlijk ook niet goed is. Hoe meer stralen hoe slechter. Ik wil je niet bang maken, maar rontgenstralen zijn gewoon niet goed voor kindjes/lichamen enz..

Ik wil je wel heel veel sterkte wensen, en je doet het harstikke goed meid! hou nog even vol!

7. Edelweisje

Edelweisje Actief lid

22 nov 2007
    451
    0
    0
    hey, ik heb geen keuze hoor ivm die scan :x het is de enige manier om te weten te komen of mijn kindje eventueel geleden zou hebben toen we nog niet doorhadden dat we vruchtwater verloren en ik dus nog niet plat lag.

vandaag zei de gyn dat ie goed kon zien dat mijn buikje gegroeid was, de hartslag is ook nog steeds ok

gr

8. Wat ontzettend spannend allemaal.,... Ik wens je heel veel succes met de mri en ik hoop heel hard met je mee op een goede uitslag!!!

9. Edelweisje

Edelweisje Actief lid

22 nov 2007
    451
    0
    0
    hey,
    keb da toch even nagevraagd en ze werken bij zwangere vrouwen die mri krijgen van de hersentjes en longen geen stralen, t zijn precies allemaal 3d foto's na elkaar die ze nemen om een beeld te hebben van het longvolume en de grote van de hersenen.

gr

10. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    meid heel veel succes morgen!

11. dolfijn1982

dolfijn1982 VIP lid

1 apr 2010
    7.023
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    Buikje gegroeid en hartslag ok :) Dat klinkt toch echt wel positief meis.. hou je vast aan die soort berichten! en heel veel sterkte morgen.. ik hoop dat je nog meer positief nieuws mag ontvangen..
    KNUFFEL

12. jojo32

jojo32 Fanatiek lid

26 nov 2008
    1.871
    8
    38
    nu huisvrouw
    grunn
    succes morgen ik duim voor je

13. Edelweisje

Edelweisje Actief lid

22 nov 2007
    451
    0
    0
    hey,
    de scan viel heel goed mee, ik ben doodmoe maar baby is terug al goe wakker:)
    mss weet ik morgen al in grote lijnen de uitslag. maandag vergaderen de gyn en neonatoloog over de uitslag. gr

14. s1986

s1986 Niet meer actief

Edelweisje hoe is het nu ermee? Heb je vandaag nog een echo gehad?

15. sanja

sanja Actief lid

8 okt 2010
    482
    0
    16
    NULL
    NULL
    Mmm Meld me toch ook maar weer even in dit toppic. Want ben toch wel erg benieuwd naar hoe het met jou en je beeb gaat.

Dus bij deze...Edelweisje, Trek je het nog een beetje daar in het ziekenhuis meid. (lange dagen he?) Gingen ze nou nog beginnen met longrijping? of is het nog niet nodig.

Sanja

16. babs81

babs81 Niet meer actief

ik las ook deze topic en zit toch tig keer te kijken of edelweisje heeft geschreven

verschrikkelijk meid........sterkte

Hopelijk horen we snel van je

17. Edelweisje

Edelweisje Actief lid

22 nov 2007
    451
    0
    0
    Hey

K heb gelezen dat de website problemen heeft gehad...

Dus hier even een update van mijn topic
    we zijn ondertussen 28 weken ver. gisteren nog een echo gehad
    beebje weegt een goeie 800 gram en doet het goed. Alles is stabiel.
    vanaf maandag terug longrijping (heb ik aan 25 weken ook al es gehad)
    aan 30 weken nog een mri-scan en aan 31 weken nog es longrijping.
    Ze gaan het maximaal tot 34 weken trekken. Hopelijk halen we deze grens.
    We gaan het week per week bekijken en we zien wel...
    gr

18. sanja

sanja Actief lid

8 okt 2010
    482
    0
    16
    NULL
    NULL
    Zo 800 gram en de 28 weken voorbij. Dat klinkt toch echt wel alsof het helemaal goed gaat komen....

liefs,
    Sanja

19. Pisces

Pisces Lid

24 jun 2010
    19
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jeetje wat een verhaal, ik heb me voorgenomen vanaf nu niet meer te klagen over mijn misselijkheid....

heel veel sterkte en kracht voor de laatste periode!

Liefs
    Pisces

20. s1986

s1986 Niet meer actief

Klinkt goed meis!! Hopen dat de kleine en jij het nog een paar weekjes volhouden!!
    Sterkte!!

Deel Deze Pagina