Heeii meid, Ik wilde je even heel veel sterkte en succes wensen!! Ik lees al even mee en wacht elke keer vol spanning af of je nog een berichtje hebt geplaatst. Ik brand elke dag een kaarsje voor je!!! We denken aan jullie!!! Liefss en een hele dikke knuffel van Adorable
Piep, regime van de monitors dus verstrengd, deze morgen om 6.30 uur al een En toen plots 10 minuten pijn, pfff, harde buik tot en met. t is gelukkig overgegaan en op de echo konden we zien dat er zich iemand gedraaid had. beebje ligt nu gewoon dwars en niet meer in stuit. De longrijping doet hem precies wel weer goed, t vocht rond het hartje was een beetje gezakt. vrijdag krijg ik een uitgebreide echo....met een super echo toestel waarmee ze beebje es goed ondersteboven gaan keren en onderzoeken... gr
Spannend weer hoor...Het kan natuurlijk nog een poos goed gaan, maar kan ook zomaar zijn dat ze besluiten dat het beebje groot genoeg is en dat de omstandigheden buiten jouw buik beter voor hem zijn. Afwachten maar weer!
Ja hoor dat is waar... max tot 34 weken willen ze het trekken, tenzij het eerder mis begint te lopen he gr
Hey, woensdagochtend bij het opstaan had ik bloedverlies maar geen pijn dus ik vloog aan een baxter en terug strikte bedrust... vandaag uitgebreide echo gehad. baby doet het goed maar ik zou toch een klein beetje opening hebben. zolang ik geen infectie doe of er iets in gang schiet gaan ze alles zo laten zoals het is, ik kan het nog een beetje trekken, maar 34 weken zal waarschijnlijk niet gaan. Elke dag dat er bij komt is goed meegenomen. We zien wel, ik ben niet bang. gr
Oei spannend je hebt gelukkig de 28 weken er morgen op zitten... en met 29 weken is toch wel mooi.... doe rustig aan... nog even flinke bedrust... en dan..... nog paar weekjes!!
@ Edelweisje: Wat super dat je niet bang bent zeg! Lijkt me best wel schrikken allemaal. En dat je nu weer aan strikte bedrust bent gebonden: Hoop dat je het een beetje trekt! Heel veel succes gewenst vanaf deze kant! En inderdaad wat je zegt, elke dag is er één
Goed hoor meid dat je er zo relax onder blijft. Jezelf druk maken en in de stress schieten. Daar schiet je niks mee op. Wel volhouden nog hoor!! Op naar de 30 weken. liefs Sanja
jemig meid wat heftig allemaal!!! op naar de 30 weken! hopelijk misschien nog 32! zooo spannend! succes meid! je kan het je bent al zover gekomen!
Elke dag is er weer 1 meid...op naar de 30 weken. Klinkt wel beter toch als er een 3 in het aantal weken zit.
Hey, vandaag is de baxter terug weg en mag ik terug op toilet. de monitor van gisteren en vanochtend waren goed al had ik 2 keer een keiharde buik Het bloed is zo goed als weg. op naar de 30 weken en dan zien we weer wel. ik denk dat ik het toch niet zo heel lang meer ga trekken. gr