ik wil er voor vechten

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door Edelweisje, 21 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mamanama

Mamanama Fanatiek lid

10 apr 2009
    4.080
    65
    48
    Zoetermeer
    Kwam even kijken hoe het met je was.....toch alweer voorbij de 29 weken, super hoor! Hopelijk blijft de kleine nog lekker een week of 4-5 zitten.....sterkte weer!

2. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    elke dag is er 1 meid! succes!

3. mobius

mobius Fanatiek lid

2 apr 2007
    1.117
    0
    0
    Geel, Belgiƫ
    Jeetje! Had je verhaal beter niet gelezen! Heb morgen mijn vwp :$

Heel veel succes!

4. sweetchocolate

sweetchocolate Niet meer actief

Beebje, blijf vechten! Hou je taai daar in mama's buik!!! Iedere dag dat je er langer in zit, is er tenslotte 1 met wat meer overlevingskans.

5. Edelweisje

Edelweisje Actief lid

22 nov 2007
    451
    0
    0
    Oei, waarom moet jij een vwp?

6. mobius

mobius Fanatiek lid

2 apr 2007
    1.117
    0
    0
    Geel, Belgiƫ
    Omdat ik boven de 35 ben ;)

7. BB10

BB10 Niet meer actief

Dat is toch niet verplicht?

8. mobius

mobius Fanatiek lid

2 apr 2007
    1.117
    0
    0
    Geel, Belgiƫ
    Nee, is zeker niet verplicht, maar wilde het toch wel laten doen omdat er aan zowel moeders als vaders kant in mijn familie een geval van zware handicap voorkomt. Dat wil niets zeggen, maar toch zeker omdat ik alleenstaande ben wilde ik graag op voorhand weten waar ik aan toe was ;)
    Vrijdag krijg ik al een deel van de uitslag en over 3 weekjes de rest.
    Het geslacht was gisteren al heel mooi te zien: het wordt een jongetje en ik ben super super superblij :p

9. Wortel

Wortel Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.472
    0
    36
    Je bent goed bezig! Blijf volhouden!

De reden waarvoor je voor een vwp hebt gekozen begrijp ik volkomen. Ik wens je veel succes en hoop de je kleine jongen nog even op zich laat wachten.

10. Edelweisje

Edelweisje Actief lid

22 nov 2007
    451
    0
    0
    Merci...
    morgen terug echo...
    gr

11. s1986

s1986 Niet meer actief

Spannend!! Elke keer als ik zie in mn mail dat jij gereageerd heb edelweisje duim ik maar dat er niet staat: Gister bevallen van een prachtige zoon/dochter....

12. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    Edelweisje hoe was je echo? Morgen al weer 30 weken. Hopelijk nog minimaal 2 weken!

13. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    edelweisje is alles goed met je???? Of ben je al bevallen?

14. Edelweisje

Edelweisje Actief lid

22 nov 2007
    451
    0
    0
    Hey,
    Nee nog niet bevallen hoor.
    Gisteren terug een echo gehad, alles stabiel en baby nu rond 1 kilo.
    De longen blijven wel klein... volgende week heb ik terug een mri-scan om te zien hoe de longen nu werkelijk zijn en of er voldoende longblaasjes zitten.

Vandaag toch een serieuze dip, voor mijn man begint t beetje door te wegen, snap ik wel en ik regel zo veel mogelijk zodat ie t makkelijker heeft. Maar hij begint enorm te twijfelen of we dit wel hadden moeten doorzetten:x
    Hij zegt dat ik er veel te licht over ga, dat is niet zo, ik weet ook wel dat we een groot risico genomen hebben en dat ons kindje longproblemen zal hebben.

Maar ik denk dat als ik 10 weken geleden, het kindje had laten weghalen dat ik heel mijn leven met een slecht gevoel ging lopen. Het is gewoon allemaal een beetje moeilijk omdat we een keuze hadden, de meeste mensen hier op de afdeling komen binnen en moeten als het ware bijna bevallen, vroeg of niet vroeg en hebben geen keuze....

gr. Edelweisje

15. babs81

babs81 Niet meer actief

Edelwijs... dat is nu pure moeder gevoelens meid!!! kop op
    Ook hij zal straks super trots op je zijn... en jullie kindje blijft gewoon nog even zitten...

kop op meid..... sleep jezelf er door heen.. klets hjhier van je af.... je man geeft op... jij niet hoor... kop op

kus en knuffel...

16. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    edelweisje gelukkig ben je nog niet bevallen meid...

Sja de longen komt dat door het weinige vruchtwater? En ja het risico... een kind krijgen is nou eenmaal een risico. Alles kan ook goed lijken op alle echos en dan nog kan een kindje zwaar gehandicapt zijn... je moet doen wat goed voelt voor jullie.
    Als je dit risico niet neemt heb je ook niet de kans dat het allemaal goed komt...
    En de artsen waren toch ook positief?

Succes volgende week en laat je wat van je horen?

17. collo003

collo003 VIP lid

12 feb 2009
    7.802
    1
    0
    Oeteldonk
    Edelweisje
    Vind het juist supergoed van je dat je het hebt doorgezet. Wat als je kindje straks ter wereld komt en het helemaal goed gaat. Dan had je er toch niet aan moeten denken dat je het had laten afbreken. Denk dat je man echt wel weer bijtrekt en zeker als hij straks jullie frummel ziet. Moet je kijken waar die kleine zich samen met jou doorheen knokt! En alweer 30 weken joh... Hoop dat je kleintje snel nog wat meer aankomt en zijn longetjes zich goed ontwikkelen. Houd vol meid! Je doet het super!

18. sanja

sanja Actief lid

8 okt 2010
    482
    0
    16
    NULL
    NULL
    Goh meis. Ik denk dat ieder ander hetzelfde had gedaan in jullie situatie hoor. Je pakt toch gewoon iedere kans en bljft hopen op een goede afloop. De artsen zijn daar tegenwoordig ook heel eerlijk in en als het echt hopeloos met de longetjes gesteld zou zijn zouden ze dat ook zeggen toch? pff wel superspannend hoor jeetje. Idd lekker van je afschrijven.

Sanja

19. bramtim

bramtim Fanatiek lid

1 feb 2008
    2.107
    0
    36
    heb dit topic wel eens eerder gelezen maar nog niet gereageerd.
    Toen ik met *Jurre in het ziekenhuis lag, had ik een kamergenootje die vanaf week 15 te weinig vruchtwater had na de vwp.
    Zij hebben besloten de zwangerschap door te zetten en wisten dat ze na de geboorte pas zeker zouden weten of de longen van hun zoontje goed ontwikkeld waren.
    Dit was zo. Hun zoontje is wel te vroeg geboren door een infectie maar hij ademde zelf na de geboorte.
    Het enige was dat hij op het laatst minder ruimte had door het gebrek aan vruchtwater waardoor 1 enkelgewrichtje wat anders is gaan staan maar dat is inmiddels verholpen.

Weet niet of je zit te wachten op succesverhalen maar misschien heb je er iets aan. Ik duim voor je in elk geval!!

20. Edelweisje

Edelweisje Actief lid

22 nov 2007
    451
    0
    0
    Merci.......... goed om es te lezen

Deel Deze Pagina