@ Edelweisje: Wat houdt je het allemaal supergoed vol! En wij kunnen ons allemaal amper voorstellen hoe het allemaal is. Voor je mannetje natuurlijk ook zwaar om het huishouden en andere kindje draaiende te houden, bij jou te komen, te werken. Op een gegeven moment begint dat inderdaad erg door te wegen. Maar ik weet zeker dat als jullie kindje er straks is dat dat gevoel helemaal weg is. Jullie kleintje gaat het straks goed doen! Daar duim ik voor!! En ik denk alle andere meiden die dit forum meelezen ook Heel veel sterkte!!
ik heb al een paar keer hier gelezen maar nog niet gereageerd ik vind je een ontzettend sterke vrouw en ik duim voor je dat je het nog even vol kan houden een paar weekjes ! EN natuurlijk hoop ik datd e kleine het goed maakt straks na de geboorte! veel sterkte want lijkt me maar niks zolang in het ziekenhuis zeg.. ik vond de week voor mn bevalling al vervelend had het gehad daar, en ik denk dat jij ook bedrust hebt of niet? maar het is voor een goed doel en als je de kleine in je armen hebt dan weet je waarvoor je het hebt gedaan! ik denk dat het niet raar is dat je vriend nu zo gaat denken het is natuurlijk onwijs zwaar allemaal voor hem ook, en dan krijg je dat soort gedachtes, straks als de kleine er is draait hij zeker wel bij denk ik! mijn vriend moest toen ik in het ziekenhuis lag ook bijna 2 weken elke dag heen en weer reizen met de bus dikke 45 min en dan 2x per dag kwam hij hij zei ik kan beter een hele dag werken want dat is doodvermoeiend allemaal.. en dan hadden wij toen nog niet eens een klein meisje erbij die verzorgd moest worden ... zulke dingen vreten energie natuurlijk.. nou veel sterkte en hou vol he!
@stampvamp: We hebben het kunnen uitpraten hoor, gelukkig maar. Ja het is voor mijn man erg lastig, gaan werken en t huishouden. Maar we komen er wel, dat moet gewoon he. Deze nacht slecht geslapen, en pijn gehad, ik dacht dat ik moest bevallen. Deze ochtend terug wat rozig verlies. Gelukkig was het echo dag. De gyn zag dat ik wat meer vruchtwater had dan vorige echo en dat baby weer es goe gedraaid had. Ligt nu met het hoofd naar beneden. Ik hoop dat het rozig verlies gauw over is. gelukkig moest ik geen baxter en bed-arrest.
fijn dat je het uit hebt kunnen praten en idd je moet eruit komen je hebt geen keus, maar tis wel prettig als de irritaties utigesproken zijn toch... lucht ook weer op denk ik... fijn dat je wat meer vruchtwater had nu .. dat rozig verlies is dat vruchtwater of wat bloed of weet je het niet??
Inderdaad niet raar dat je man het allemaal niet meer zo zag zitten. Maar gelukkig is het uitgepraat! Hopen dat het een beetje oplucht bij m. Spannende nacht gehad dus!! Hoop dat het nog even rustig blijft daarbinnen. Sterkte weer!!!
@ Stampvamp: er zit een bloedklontertje helemaal onderaan mijn baarmoeder, kan geen kwaad maar soms als de baby zich enorm draait stoot ie daar tegen en komt er wa bloedverlies mee met het vruchtwater. @ debby82: Een baxter is een infuus Bed-arrest: Hiermee bedoel ik dat ik weer volledig in mijn bed moet blijven en niet mag opstaan. De mri-scan is maar voor vrijdag, dus ik weet nog niet hoe de longblaasjes zijn
oh ok, ik snap het! gelukkig dat je geen bedrust hebt gekregen lijkt me erg pittig als het nog weken duurt! als het moet moet het natuurlijk maar ik kon me amper meer bewegen toen ik ingeleid werd en daar de hele week lag zonder resultaat en ik mocht wel gewoon van bed af... maar het liggen was echt drama na zoveel dagen... vind het niks die bedden in het ziekenhuis ... hopelijk krijg je ook geen bedrust meer en kun je gewoon wat rondlopen ook.. duim voor je dat de mri goed is vrijdag!
o ik snap het! Spannend voor vrijdag! Je bent al weer bijna 31 weken. Gingen ze je nou tot 32 of tot 34 weken laten lopen?
Edelweisje meid, trek je het nog? Zelfs ik en waarschijnlijk alle anderen die jou toppic meelezen vinden het spannend. Hoop dat het nog lang spannend blijft want mini Edelweis moet gewoon nog lekker even doorgroeien!
Tot 34 weken gaan ze het trekken. Ik ben wat zenuwachtig voor de mri van morgen. En eigenlijk nog het meest voor het resultaat. gr. Edelweisje
Nog 23 dagen dus... meid dat ga je echt volhouden... Ik weet absoluut niet hoe dat zit met te weinig vruchtwater maar ik weet wel hoe een baby met 34 weken het maakt. Mijn dochter is met 34 weken geboren en dat viel echt reuze mee. Hopelijk heeft jou kindje geen schade van het weinige vruchtwater... Moet je eigelijk zowieso naar een NICU? Heel veel succes morgen!
ok 34 weken dus... nog even doorbijten maar je kunt het dat weet ik zeker! heel veel succes morgen met de mri.. krijg je meteen de uitslag? zal aan je denken!
Merci allemaal. De scan is deze namiddag, resultaat normaal dit weekend denk ik Ze gaan ons dit weekend even rondleiden op de neonatologie waar ons kindje dan ook zal verblijven na de geboorte. Mss dat we woensdag ook al een data krijgen voor de sectio. gr
oh nog even geduld dus.. spannende dag zeg.. wel fijn toch als jullie de data al hebben as woensdag.. veel succes met wachten vandaag!