ik wil er voor vechten

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door Edelweisje, 21 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    edelweisje moet je perse met een sectio bevallen? Kunnen ze je niet inleiden?

2. BB10

BB10 Niet meer actief

Heel veel succes vandaag!

3. Edelweisje

Edelweisje Actief lid

22 nov 2007
    451
    0
    0
    ja hoor, want baby ligt dwars en in stuit. het zal zelf een vertikale sectio zijn om tijd te winnen en hem er super goed zonder al te veel getrek en gesleur uit te kunnen halen...

4. mimi83

mimi83 Niet meer actief

meid.. succes vanmiddag..

5. stampvamp

stampvamp Fanatiek lid

30 jan 2007
    1.719
    0
    0
    zelfstandig ondernemer
    zie je er tegenop een sectio of vind je het prima zo?
    ik vond de sectio achteraf heel erg meevallen persoonlijk, ik liep de 2e dag al goed rond (met lopen had ik het minste last eigenlijk) alleen in onze zwaar doorgezakte bank gaan zitten en opstaan was een crime... maar verder is het heel netjes en snel genezen en het lidteken is minimaal en na bijna 9 maanden heel licht van kleur!

ik denk dat het alleen maar goed is dat ze een sectio doen in dit geval en als voorzorg ook verticaal ivm getrek is ook wel goed denk ik, dan heeft de kleine er het minste last van neem ik aan?

6. Ananas89

Ananas89 Fanatiek lid

31 mei 2010
    1.188
    0
    0
    @ Edelweisje: heel veel succes vandaag! Hoop op een supergoede uitkomst voor jullie!

x

7. collo003

collo003 VIP lid

12 feb 2009
    7.802
    1
    0
    Oeteldonk
    Duim dat de MRI vandaag goed is gegaan en dat jullie maandag een goede uitslag krijge. Houd vol meid!

8. Edelweisje

Edelweisje Actief lid

22 nov 2007
    451
    0
    0
    Hey,
    de scan is goed gegaan, maar baby lag niet echt stil, haha
    k heb geen idee wanneer ik resultaat zal hebben.

Ik zie de keizersnede wel zitten, heb van mijn zoontje een spoedkeizersnede gehad dus weet wel een beetje hoe t in elkaar zit.
    Uiteraard zou ik liever gewoon bevallen maar een keizersnede houdt voor deze baby veel minder risico in en t zal veel vlugger gaan en minder afzien.

gr

9. stampvamp

stampvamp Fanatiek lid

30 jan 2007
    1.719
    0
    0
    zelfstandig ondernemer
    ok nog even spannend dus de uitslag.. lekker bewegelijk kindje dus kregen ze alles wel goed in beeld of niet

ik denk idd dat ik me er ook prettiger bij zou voelen om keizersnede te laten doen in jouw geval, minder risico voor de baby en dat is toch het belangrijkste!
    trek je het nog een beetje in het ziekenhuis ?

10. wentje1991

wentje1991 Nieuw lid

30 okt 2010
    2
    0
    0
    NULL
    NULL
    heb zelf ook iets met me kleintje op dit moment maar dan geen open ruggetje maar open buikje en weet hoe je je kan voelen.
    Al die spanning van gaat het goed komen en overleeft ie ut wel..
    zelf kun je alleen maar wachten en doelloos toekijken,, egt vervelend is het,, Kreeg het bij me echo te horen en moes heel erg huilen daarover,,
    en vind het al eng dat ze hem/haar moeten gaan opereren maakt de zwangerschap wel dubbel heftig moet ik zeggen.. maar wens ook jou sterkte toe want weet hoe het is en ben nu 4 a 5 maandjes dus ook nog een hele tijd te gaan en hopen dat er niks meer bij komt maar ik probeer het zoveel mogelijk af te zetten zodat ik niet ga lopen stressen het is hoe het komt en kun je weinig aan veranderen

11. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    duim duim duim voor een goede uitslag... (en hopelijk snel!)
    gefeliciteerd met je 31 weken... nog 21 dagen!

12. mjansen83

mjansen83 Lid

1 mrt 2010
    31
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi,

ik heb al je berichten doorgelezen nadat je me een berichtje had gestuurd en wat een emotionele periode moet dit zijn voor jullie zeg! ik had toevallig ook afgelopen vrijdag de mri.. ik krijg vrijdag de uitslag, dan horen we wat er toch voor zorgt dat haar hersentjes ietswat scheef lopen aan de kant van haar voorhoofd. meid, hou vol, 31 weken al! en beebje, blijf nog even vasthouden aan mama!

liefs,

13. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    en nu nog maar 20 dagen!

14. Edelweisje

Edelweisje Actief lid

22 nov 2007
    451
    0
    0
    Hey,
    Zondag 31 oktober in de namiddag kreeg ik opeens de ene harde buik na de andere. Ik belde de verpleegster en tegen dat ze met de monitor kwam om de hartslag te meten had ik al heel veel pijn. Eerst nog een dafalgan gekregen, een echo ook.
    Nog geen uur later was het al vlug duidelijk dat het met niets meer tegen te houden was, ik heb mijn mag gebeld. opvang voor de oudste geregeld. Ik had heel veel pijn, mede omdat als je bijna geen vruchtwater hebt, je de weeën nog veel intenser voelt. Vlak voor ik het ok binnenging, nog epidurale gekregen. En een klein halfuurtje later hoorde ik ons zoontje huilen, vlug werd hij meegenomen om te beademen. Hij weegt 1,180 kg. Hij had een goeie start gemaakt. Maar tijdens de nacht ging het slechter.
    De volgende ochtend stonden de dokters met de rug tegen de muur. Ze zaten al op het maximum en we zijn direct gekomen. We hebben hem een nood doop gegeven omdat de dokters vreesden dat ie de middag niet ging halen, Gelukkig bleek hij ineens toch stabiel te worden en dat is hij tot nu toe nog altijd. Hij moet wel enorm vechten en zoals verwacht doen de longen het niet zo goed. Hij moet enorm beademd worden en wordt ook in slaap gehouden omdat te veel prikkels hem geen goed doen. We blijven hopen en iedere dag is er een bij.

gr Edelweisje

15. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    jeetje edelweisje wat een verhaal!
    Van harte gefeliciteerd met de geboorte van je zoon...
    en ook heel veel sterkte en vechtlust toegewenst...

16. Princess81

Princess81 Fanatiek lid

12 mei 2008
    1.065
    1
    0
    Hollandia
    Allereerst... Gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoontje! Wat een emotionele achtbaan moet het nu voor jullie zijn zeg. Ik wil jullie heel veel sterkte wensen met alles wat komen gaat, je zoontje is iig een vechtertje hè, dat heeft hij al duidelijk gemaakt!

17. cherie

cherie VIP lid

18 okt 2009
    5.757
    0
    36
    Allereerst van harte gefeliciteerd met jullie zoontje. HEel veel sterkte en ik hoop dat jullie vechtertje wint!!!

18. sarahay

sarahay Lid

14 okt 2010
    91
    0
    0
    NULL
    NULL
    jeetje Edelweisje, wat ontzettend dapper van jou, ten eerste gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon, en heel veel strekte komende dagen.
    liefs

19. sanja

sanja Actief lid

8 okt 2010
    482
    0
    16
    NULL
    NULL
    Edelweisje gefeliciteerd met de geboorte van de kleine man. Jij hebt er hard voor gevochten en ik weet zeker dat de kleine man dat ook gaat doen!

Dikke knuffel

20. stampvamp

stampvamp Fanatiek lid

30 jan 2007
    1.719
    0
    0
    zelfstandig ondernemer
    gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon! het zal nu vast ontzettend zwaar zijn voor jullie, maar ik denk dat jullie een klein vechtertje hebben die net als mama er alles aan doet om bij jullie te zijn!

Deel Deze Pagina