gefeliciteerd met jullie mannetje.. Meis, als het net zo'n vechter als zijn mama is komt het goed, 1 dag tegelijk.. denk je ook een beetje aan je eigen herstel. snap wel dat je daar niet mee bezig bent hoor.
edelweisje.... hou vol meid. ik vind je een sterke vrouw. ik wens je heel erg veel geluk en brand een kaarsje. kom op zoontje van edelweisje...je kan het jongen. wees sterk en wordt een grote sterke jongen!
Van harte gefelicteerd met de geboorte van jullie zoon! Heel veel kracht voor jou, je man en vooral voor jullie kleine mannetje gewenst. Hopelijk gaat het snel beter met hem.
Hallo Edelweisje! Allereerst gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoontje! Wat een spannende dagen zijn het al geweest zeg! Jullie zoontje is een echte vechter (heeft ie van beide ouders meegekregen), en ik hoop dat hij het supergoed zal gaan doen de komende dagen! Dat het maar een grote sterke vent mag worden Heel veel succes en sterkte toegewenst! Liefs Ananas.
Edelweisje ik heb net je verhaal gelezen. Sjonge wat spannend zeg. Hoop dat jullie manneke gauw opknapt en jij ook! Heel veel sterkte. Liefs Susy
Edelweisje van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon. Hoop dat je snel opgeknapt bent en de kleine blijft vechten!! Sterkte...
Gefeliciteerd met jullie zoon! Heel veel sterkte en kracht gewenst in de komende periode. Dikke knuf voor jullie allemaal!
Gefeliciteerd met de geboorte van jullie kanjer!! Ook ik wens jullie ontzettend veel kracht en gezondheid toe!!
Gefeliciteerd met de geboorte van jullie bink! En heel veel kracht toegewenst voor de komende tijd. Weet zeker dat jullie kanjer het gaat redden, vooral als het net zo'n vechter is als z'n mama!
Edelweisje, van harte gefeliciteerd met jullie zoon! Ik duim voor jullie dat alles goed blijft gaan en dat jullie zoontje snel sterker zal worden.
Hey, Eerst en vooral een dikke merci voor al jullie lieve berichten. t doet ongelofelijk veel deugd echt waar. We zijn deze avond nog es gaan kijken. De dr. was tevreden. Hij komt van zo ver en vandaag was er echt al t een en ander veranderd. De insuline is weg en de beademingspomp wordt telkens wa verminderd omdat ie goed reageert. Zijn sonde om te plassen mocht ook uit omdat t overloopt en ie blijkbaar wel zelf plast. Aangezien ze de verdoving ook wa minder gezet hebben. Reageert hij op onze aanrakingen, De dokter was heel blij want hij heeft in t begin echt gekampeerd bij Aleksej om hem er door te trekken. De laatste longfoto was ook veel beter, De ene long is helemaal open de andere doet zijn best en zal ook wel open komen de komende dagen. Gr.
Ik lees mee en stuur ik gedachten kracht naar jullie toe. Van harte gefeliciteerd met jullie zoon en ik ben heel blij dat hij het zo goed doet! Dikke knuffel!
Van harte gefeliciteerd. Weet wat voor spannende tijd het is voor jullie. Veel vechtlust en geduld en hoop! Duim met jullie mee!!!!
Hoi, Van Harte Gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoontje! Wat fijn dat het er allemaal goed uit ziet! Probeer lekker van hem te genieten! Liefs
@ Edelweisje: Wat een supergoed nieuws van jullie zoontje! Wat is hij al veel vooruit gegaan! Onwijs goed zeg! Nu maar verder doorknokken zoontje-van-edelweisje! Hoop met jullie mee dat de andere long ook de komende dagen open gaat! Heel veel succes!