Haha ja, ik heb heel mijn zwangerschap ook naar hardcore en hardstyle geluisterd, voornamelijk in de auto, dus het zal er denk ik wel mee te maken hebben. Toen hij nog heel klein was huilde hij veel, en werd hij rustig als ik zachtjes hardstyle muziek draaide voor hem.
Bij mij ook zo hoor als ik het draaide werden ze rustig in me buik. En naderhand uit de buik was het net zo. En nu nog ze vragen zelf geregeld of er een defqon dvd of qlimax dvd op een hardcore cd op mag haha.....mama en papa vinden het helemaal niet erg want die houden er zelf ook nog steeds helemaal van!
lachen zeg...Hij heeft wel een supergevoel voor ritme. Ow en hier trouwens dezelfde box en kinderstoel. (zag het filmpje van je zoontje die loopt...)
Hier luistert manlief ook regelmatig metal met de oudste. Ik vind het prima, zolang ik niet mee hoef te luisteren en hij Lucas' trommelvliezen maar heel laat De oortjes van de jongste bescherm ik er nog wel eventjes tegen, maar dat is een kwestie van tijd! Leuk filmpje!
Hihi wat lief zeg! Hier heeft mijn zoon het ritme gevoel van zijn vader.....(geen ritme gevoel dus...). Als hij danst is het geen gezicht, gaat dan helemaal tegen het ritme in hahaha
het is ook niet mijn muziek !! maar voor een kindje is dit toch juist leuk ? kunnen ze lekker op meespringen en dansen... niets mis mee voor een kindje hoor... en wat een knap kereltje heb je zeg !!
Haha dankjewel voor jullie leuke reacties! Ben ook zoooo trots Geniet er ook zo van als hij zo lekker gek staat te doen op de muziek die papa en mama ook leuk vinden