Hier vandaag zo'n hangdag.. Wel in het huishouden wat gedaan maar totaal geen inspiratie verder. Vriendlief is bij een vriend slapen want die hebben het gisteren laat gemaakt en gedronken. Dus heb ook geen auto tot beschikking en de fiets is nat van de regen. En voel me dan weer schuldig dat de tv aan staat. Wat zijn jullie plannen vandaag? En wat doen jullie op zo'n hangdag?
hier ook een heerlijke hangdag hoor! het is toch bagger weer! ons spruitje ligt lekker op zijn kleed op te grond met de hond te klieren hahah en papa en mama hangen lekker op de bank in sloeber outfit (lees veelste grote trainingsbroek en trui) met een goeie film op
Hier ook niet veel te doen vandaag. Ik denk dat het weer ook meespeelt. Als het zonnetje nou lekker scheen en het was 25 graden, dan kun je altijd nog in de zon bakken buiten. Maar het is net herfst.
Hier een enorme ontploffing van speelgoed en kinderen die heerlijk rommel maken ( ik bedoel spelen.....) Ik zit op de bank werken/updaten aan mijn website en de hond ligt naast me te slapen. Vriend is vandaag aan het werk.
Lekker een relaxt dagje hier ook. En we hadden geluk vanochtend, Dennis heeft voor 't eerst sinds een week of 4 weer eens geslapen tot half 8! Hij was wel op z'n 'normale' tijd om 5.00 uur wakker, maar ik heb 'm gewoon weer in bed gelegd na een schone luier en 'm even laten liggen kraaien / brabbelen en later een beetje jengelen. Toen hij door had dat we niet zomaar weer boven z'n bedje zouden hangen zodat ie weer kon gaan keten, is ie weer in slaap gevallen van kwart voor 6 tot half 8. Dat was wel weer eens lekker hoor. En om half 10 was ie alweer moe dus hij slaapt alweer bijna een uur. Voor de rest doen we weinig, beetje spelen en knuffelen en misschien vanmiddag nog even bij vrienden langs. Echt een lekker zondagje dus.
Hier lopen wij nog lekker in ons huispak rond, TV even aan, mamma achter de laptop, pappa nog op bed maar die maken we over 10 minuten wakker met een ontbijtje op bed
hier ook een hang dag. Manlief is aan het prutsen met ze fotocamera. Zoon kijkt dvd piet piraat. Dochter speelt met haar speelgoed en dat ligt nu ook over al en nergens.
ik ga zo werken...niks zin geen! tel de dagen nu af! Ik moet morgen ook weer vroeg werken dus deze dag is verloren kon nog net even spieken hier!
Ik ben nog lekker aan t genieten van t feit dat ik er NOG niet vroeg uit hoef Ik lig dus nog lkkr op bed van mn schoppende meisje aan t genieten Straks koffie drinken, eten.. en vanmiddag miss even naar de MacDonalds
Wij hebben nu ook nog een hangochtend. Mama in der pyjama, samen met Tijn. Papa is actiever. We gaan zo even naar het tuincentrum, bloemetjes kopen en ik denk even naar de schoonouders. En vanavond ergens een hapje eten.
Heerlijk!!! Mama zit op de bank met laptop...even zp'en! Straks lang uit met mijn boek. Papa zit computerspelletje te spelen, hond ligt te slapen. Julia is aan het spelen met haar pop en keukentje...is eten voor ons aan het maken. Emma ligt in de box tegen haar beer te gillen. Klederdracht: Julia: Pyjama Mama: Pyjama Papa: Korte broek + t-shirt (dus eigenlijk ook pyjama) Emma: Pyjama + slaapzak (ze wilde niet slapen) Straks gaan de broodjes de oven in, eitjes koken en dan heerlijk uitgebreid lunchen. Oh ja...wasmachine en droger staan wel al aan
ik doe lekker helemaal niets vandaag! mannetje is naar fc utrecht, dus heb 't huis voor me eigen alleen...
hier ook lazy sunday, ik hang achter de pc manlief is aan het ravotten met de kleine, die druk spullen naar papa brengt die hij dan weer weg moet gooien zodat zijze weer op kan halen haahaha verder vandaag weinig plannen haah
Hier ook de tv aan, Nils Holgersson. Ben blij dat het na vandaag klaar is met die vakantie, want wow, want een fijne zomer was dat -NOT!- en dat de school weer begint. Er is zo niet echt veel aan, en de tv ging te vaak aan naar mijn mening. ML ligt boven te slapen, die heeft nachtdienst gehad. Nog een te gaan. Morgen weer druk, want DL1 gaat weer naar school (groep 2 op nieuwe school, want verhuisd dus spannend) en DL2 gaat morgen naar de psz.
Ik heb heerlijk mogen uitslapen onder het geluid van regen op ons platte dakkie (caravan) en heb lekker ontbeten met wat koffie. Ik denk dat we zo meteen als onze middelste weer terug is van buiten in plassen rond stampen (12 jaar en doet nu alsof hij nog nooit buiten is geweest in de regen...raar kind) een filmpje op zetten voor onze kleine meid (gister en eergister hele dagen buiten gespeeld dus mag ze nu wel weer een keertje een disney filmpie kijken) en dan gaan wij met zn 4e een potje stapel scrabble doen. Als ik papa en Miky zover krijg dan (ik en Pat vinden dat altijd wel een idee) En verder...tja...waar we zin in hebben. Ik nog even werken als een van mn klanten tenminste reageert...maarja t is zondag en ze heeft gister opgetreden dus...
hier ook zo een heerlijke hangdag, dochter heeft wat last van dr tandjes dus geen land mee te bezeilen. gewoon lekker met zn allen in pyama. Zometeen maar voetbal kijken Ivm de ramadan kunnen we ook niet veel ondernemen wat al teveel energie kost.