Hoi Dames, Ik had een leuk jurkje/tuniek bij de H&M gepast. Ik twijfelde en heb hem dus niet mee genomen. Maar eigenlijk heb ik nu spijt en wil ik hem zo toch halen. Heb donderdag mijn diploma uitreiking en wou hem dan aan hebben. Maar heb geen idee wat ik eronder moet dragen! Ben totaal geen broeken mens heb meestal een legging/tregging aan. Iemand tips? Gaat om deze: Product Detail | H&M NL
je kan ook een driekwart legging in dezelfde kleur erbij halen... en een paar hakschoenen... leuk trouwens! lekker fleurig...
Ik zeg blote benen met een hakje. Even wat bruin zonder zon smeren als je het nodig hebt.. Het wordt donderdag goed weer!
Ik zou er een lichte (dus gebleekte) jeanstregging onder doen, ik ben niet zo van de panty's. En dan wel een pump in de kleur van het jurkje.
Ik kijk zoiezo nog even naar een legging,panty is op zich niet nodig heb net een zonnebank kuur achter de rug dus heb wel mooie bruine benen. Dus pumps in de kleur van het jurkje?
bloten benen en mooie hak kleur nude.. panty is zo jaren 90 en voor oma's vooral huidskleur dat kan echt niet.
ja idd huidkleur panty bah! Als je al een panty aan wilt dan een zwarte, maar onder dat jurkje gewoon blote benen.
Ik zou juist een kleur uit de print kiezen voor schoenen en/of legging... dat maakt je schoenen een mooie eyecatcher... Dus bijvoorbeeld blauwe legging en oranje pumps.. Door de blauwe legging springt het jurkje er ook meer uit... Blote benen oid maakt dat het jurkje opgaat in je huidskleur en dat vind ik persoonlijk erg zonde van zo'n leuk jurkje
Ik denk ook dat het teveel van dezelfde kleur wordt als je huidskleurige pumps erbij doet... Tenzij je echt heel bruin of getint bent. Lekkere knalkleur pumps lijkt me dan wel echt weer gaaf. Heb je van de zomer ook meteen wat fleurigs Leuk jurkje trouwens
In mijn geval halen die 'champagne-kleurige' panty's mijn beenkleur nog omhoog, dus ik moet wel voor een beetje kleur. Zon(nebank) en zon uit een flesje kleuren mijn benen niet
Lichtkleurige driekwart legging, huidskleur panty of blote benen. Ik zou wit of roze schoenen aandoen...