te ver rijden en km vergoeding ging gigantisch omlaag, pus keiveel file. Als ik om 0700 moest werken moest ik om 0415 van huis, en sja, dat kan niet met een baby. Moest ik tot 1700 was ik pas 1930 thuis. Was echt drama, en ik kon 500 euro elke maand zelf aan benzine betalen (1000km per week)
Ok, dat is niet handig nee! Krijg je dat dan straks niet weer? Of zou je dan in je eigen regio aan de slag willen/kunnen?
heb bij mn eigen regio gesolliciteerd ja Dus alleen voor school even heen en weer maar das geen jaren meer. Daarom heb ik niveau lager gedaan, zodat ik sneller klaar ben met school.
ow zie nu pas je topic, echt super voor je meis! we hebben het er wel eerder al over gehad, maar had niet verwacht dat je echt de stap zou gaan nemen... Ben trots op je
dat kan alleen maar goed gaan als je er al zoveel zin in hebt! leuk!! (haha dat onderschrift ook weer geniaal ).
Hey wat goed joh! Gefeliciteerd! Ik ga ook mijn droom achterena en begin in sep aan een nieuwe opleiding. Duurt nog 10 maanden, maar het staat vast wn het voelt geweldig!
ja, ik MOET het halen. Ik ga gewoon 3,5 minuut helemaal naar de klote, dat interesseert me niet. Als breek ik me been (na afloop dan :') ) , ga ik out, moet ik kotsen, zelfs dat interesseert me niet LOL, als ik het maar haal .